-Olivia Potter-
- Via, gyere már. - hallottam Lily hangját.
- Megvárom Jamie-t. Te menj csak előre és keresd meg Hugo-t. - válaszoltam neki, majd szememmel elkezdtem keresni ikertestvérem. Mikor megtaláltam éppen egy lánnyal beszélgetett. Amikor elindultam volna felé Anya elém állt.
- Olivia, már mindenhol kerestelek, a bátyád nem tudod hol van?
- Ott beszélget. Lily és Albus már bent vannak Apával.
- Miért van az az érzésem hogy az egész Roxfort a két idősebb Potter után lohol?
- Anya, tudod hogy csak James a nőcsábász. Én a szépségemet tőled örököltem. A kvidicstudásomat mindkettőtöktől. A harciasságomat pedig Apától. - feleltem neki.
- Tudom Kicsi-Ginny. A húgodra nagyon vigyázz, még csak harmadéves. - kérte Anya - a bátyádat is tartsd szemmel.
- Rendben Anya - mondtam majd megöleltem. Már majdnem olyan magas vagyok mint ő, hajam ugyan olyan vörös és rengeteg szeplőm is van. Tényleg úgy nézek ki mint Anya. Mikor kibontakoztunk az ölelésből, én elindultam James felé, Anya pedig a varázslóvágány felé. A szemem sarkából láttam hogy elnyeli őt a fal. Amint Jamie észrevett elvörösödött és visszaballagott a kulijához.
- Anya küldött, igaz Via? - kérdezte lesütött szemmel.
- Kivételesen nem. Idén is benne leszek a kvidics csapatba?
- Már a kérdés is sértő! Persze hogy benne leszel. Persze ha nem szeretnél akkor nem muszáj. De ugye tudod hogy te vagy a legjobb hajtó a csapatban?
- Tudom. Szerinted jövőre, amikor mi már nem leszünk Roxfortosak na akkor vajon ki nyer? - gondolkoztam hangosan.
- Olivia! - futott oda hozzám az egyik hatodéves.
- Mielőtt elkezded mondom hogy nincs barátom és nem is lesz - néztem rá villogó szemmel. Hallottam hogy James kuncog a hátam mögött. A srác pedig behúzott nyakkal eloldalgott. - Most meg mit vihogsz?
- Tudod Via nem kéne mindenkit lepattintanod.
- Vicces hogy pont te mondod. Na gyere induljunk el mert a vonat 5 perc múlva indul.
Itt az első unalmas fejezet. A következő ígérem jobb lesz.
Szép estét
YOU ARE READING
Just you and me //Harry Potter Fanfiction//
Fanfiction//ÁTÍRÁS ALATT// Olivia Andromeda Potter aki James Sirius Potter ikertestvéreként és Harry és Ginny Potter nagyobbik lányaként jött világra. Vagány, griffendéles lány aki kedves is egyben. Nagyszerű kvidics játékos de a fiúszívek megolvasztásában is...