-Ginerva Potter-
Amikor hazaértem Harry még nem volt otthon, így leültem egy kicsit dolgozni. Éppen a Holyheadi Hárpiák és a Appleby Arrows között zajló mérkőzés részleteit írtam amikor éreztem hogy valaki fölém hajol. Ültömben megfordultam és felnéztem. Szemeim találkoztak a férjem szemeivel.
- Azt a gólt, tényleg Gwenog dobta?
- Igen. Nemsokára következik a visszavonulása. -mondtam - és a tegnapi meccsen összefutottam vele, és azt mondta hogy gyakran olvassa a cikkeimet és megkérdezte hogy megírnám-e a karriertörténetét. Persze igent mondtam.
- Gratulálok, Ginny - mondta, majd lehajolt és megcsókolt. - Mit szólnál hozzá ha áthívnánk a többieket?
- Az nagyon jó lenne - mondtam, majd idéztem is a patrónust ami elvitte a meghívókat.
Pár perccel később már ott állt a nappalinkba Ron, Hermione, George, Angelina és Hannah (Neville felesége)
- Olivia Potter -
Amikor felszálltam a vonatra nem kellett sokat keresgélnem, szinte rögtön megtaláltam azt a fülkét amelyikben a barátnőim utaztak. Egyből be is nyitottam hozzájuk.
- Alice, Kate, Aries - mondtam, majd kacagva a nyakukba borultam. - De rég láttalak titeket. Mindent el kell mesélnetek. Főleg neked Aries Malfoy, mert egy baglyot sem adtál magadról.
- Hát jó. - egyezett bele a lány. - Nem fogjátok elhinni hogy ki küldözgetett nekem baglyot egész nyáron!
- Az a jóképű Hugrabugos! Ajj nem jut eszembe a neve. - mondta Ali.
- Nem! - mondta Aries - Fred Weasley
- Na megyek és elkapom a grabancát. - pattantam fel a helyemről.
- Ne! Oli! Ne!
- Nem fogom hagyni hogy az unokatesóm megbántsa a legjobb barátnőimet.
- Mi ez a többes szám? - kérdezte Kate teljesen megdöbbenve. Alice nem bírta tovább és kirohant a folyosóra. Én meg szaladtam utána. Mikor utolértem, megfogtam a vállát és megfordítottam majd szorosan megöleltem.
- Alice Longbottom - suttogtam a fülébe - ne haragudj rám. De nem fogom engedni hogy Ariest megbántsa azzal hogy megcsalja őt, és azt sem fogom hagyni hogy téged meg azzal bántson meg hogy mással látod őt együtt. Mert egyikőtök sem érdemli meg hogy ezt tegye veletek. - szónokoltam majd pechemre kinyílt a mellettünk lévő kupé ajtaja és az idióta ikrem nézett ki rajta.
- Hoppá! Rajtakaptunk titeket.
- Merlinre, fordulj már fel. - mondtam, majd elhúztam Alice-t a fülkénk irányába.
ESTÁS LEYENDO
Just you and me //Harry Potter Fanfiction//
Fanfic//ÁTÍRÁS ALATT// Olivia Andromeda Potter aki James Sirius Potter ikertestvéreként és Harry és Ginny Potter nagyobbik lányaként jött világra. Vagány, griffendéles lány aki kedves is egyben. Nagyszerű kvidics játékos de a fiúszívek megolvasztásában is...