- Olivia Andromeda Potter -
Amikor leszálltunk a vonatról, egyből megcsapott az őszi hideg, taláromat összehúzva sétáltam a fiákerek felé. Összeszorult a szívem amikor arra gondoltam hogy most utoljára tartok az évnyitó lakomára.
- Elsősök! Minden elsős ide hozzám! - hallottam Hagrid hangját a tömegben. Szinte megszokásból a hang irányába fordultam és elkezdtem integetni. Az kedvenc vadőröm szinte rögtön észrevette az integető kezemet és ő is viszonozta a gesztust. - Elsősök erre!
- Olivia, van még tökös a derelyédből? - kérdezte a Thomas lány.
- Kate, te falánk disznó - mondtam nevetve majd odanyújtottam neki a desszertem maradékát.
- Ne izgulj, Mandy, Olivia a suli nagymenője minket senki nem mer bántani. - hallottam a Longbottom lány hangját.
- Kösz, Lice - válaszoltam szemforgatva - így nyilván sokkal jobban megnyugtattad Mandyt.
- El ne kezdjétek megint! - szólt közbe Aries is - Már az állomáson is ezt hallgattam. "Jaj, Olivia annyira menő vagy" meg "Olivia olyan csodálatos vagy". Minden fiú csak ezt tudja mondani.
- Nyugi, Malfoy - kezdtem de félbe szakított.
- Tudod jól, hogy nagyon utálom ha a vezetéknevemen szólítasz! - mordult rám.
- Ari, nyugi - csitította Alice. - minden rendben. Potter te is igazán lenyugodhatnál.
- Ahogy óhajtod, Longbottom. - mondtam vihogva, majd felmásztam az egyik fiákerbe. Kate szokás szerint előrement, és megsimogatta az egyik thesztrált. Majd ő szállt be utolsónak a fogatba.
- Te mióta látod ezeket a lényeket? - kérdezte a Carter lány.
- Hatéves korom óta. - mondta Kate, majd elcsuklott a hangja. - A szüleimmel éppen egy összejövetelre tartottunk amikor valaki megátkozta anyámat, a halálos átokkal. - mire befejezte addigra már patakokban folytak a könnyek az arcán. Ami Kate-től nagyon nem volt szokványos.
- Nagyon sajnálom. Én nem gondoltam... - válaszolta lehajtott fejjel.
- Semmi baj, úgyse tudhattad, meg amúgyis a thesztrálokról mindig eszembe jut. - törölgette a könnyeit a Thomas lány. A kezébe nyomtam egy csokibékát, majd kibámultam a hintó ablakán. Az út csendesen telt, viszont a nagyterem ezzel ellentétben nagyon harsány volt (mármint a diákok) az elsősök beosztására nem nagyon figyeltem, viszont a lakoma annál érdekesebb volt. Lily James mellett és mellettem ült. Az ikrem súgott neki valamit, mire a húgom elvörösödött majd arcon csapta Jamie-t, aki aztán a másik oldalán ülő lánnyal kezdett flörtölni.
- Lils, mit mondott neked az az idióta? - kérdeztem.
- Nem szeretném elmondani.
- Figyelmet kérek! - mondta McGalagony professzor. - Minden diákot köszöntök a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző szakiskolában. Pár fontos információ. A birtok melletti erdő, a Tiltott Rengeteg, mint a nevében is benne van tiltott minden diák számára. Minden diák menjen a hálókörzetébe.
Már csak arra emlékszem hogy beugrok az ágyamba, és elnyom az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just you and me //Harry Potter Fanfiction//
Fanfic//ÁTÍRÁS ALATT// Olivia Andromeda Potter aki James Sirius Potter ikertestvéreként és Harry és Ginny Potter nagyobbik lányaként jött világra. Vagány, griffendéles lány aki kedves is egyben. Nagyszerű kvidics játékos de a fiúszívek megolvasztásában is...