Hepimiz yola çıktığımızda hiçbirimizin ne yaptığımızı gerçekten bilmediğini ilk kabul eden Daniel oldu. Elbette, o ve ben daha önce film setlerinde bulunduk, ama o kadar genç biri gerçekten ne kadar iyi olabilir?Ancak Daniel, en başından beri iyileşmek istedi. Her zaman önceki çalışmasına biraz kaşlarını çatarak baktı ve rolü otomatik pilotta geçebileceğini bilmek, ancak bunu istememek gibi takdire şayan bir niteliğe sahipti.
Derinden önemsiyordu ve ilk günden itibaren olabileceği en iyi aktör olmaya başladı. Size Harry Potter rolü verildiğinde bu oldukça zor bir görev. Bence oynaması en zor kısımdı. Harry temel, sağlam zemin, güvenilir karakterdir ve her zaman öyle olmuştur. Geri kalanımızın onun etrafında dans etmesi için böyle olması gerekiyor. Draco'nun soğukkanlılığı, Ron'un şakaları, Hermione'nin keskin zekâsı, Hagrid'in beceriksiz kibarlığı, Voldemort'un kötülüğü, Dumbledore'un bilgeliği: Bunların hepsi, Harry'nin değişmez, sarsılmaz katılığıyla ortaya çıkıyor. Bu sağlamlığı elde etmek ve yine de dikkatleri üzerinize çekmek ve seyirciyi etkilemek özel bir tür beceri gerektirir.
Daniel hızlı ve iyi öğrendi. Kısa sürede çok özel bir oyuncu oldu. Belki de bunun nedeni, hepimizden çok onun etrafının parlaklıkla çevrili olması ve bunun kaçınılmaz olarak ona da bulaşmasıydı. Belki de başlangıç için içinde parlak bir çekirdek vardı.
Gerçek ne olursa olsun, kısa sürede setteyken etrafındaki herkesin dikkatini çekmeye başladı. Geri kalanımız için ilham vericiydi. Onun liderliğini takip ettik ve savaşta takip etmek isteyeceğiniz biri varsa, Harry gibi Daniel de oydu. Kendi tavrıyla, fırsatımızı ciddiye alırken bir yandan da çok eğlenmemizi bize hatırlatmakta harikaydı.
——
asiiiksiiin diriririm asikissiiin diririim