Stiti cum e viata ? Intrebare simpla dar cu multe puncte de suspensie pentru ca nu avem un raspuns stabil care sa raspunda la aceasta intrebare ? Din punctul meu de vedere viata m-a invatat ca poate fi si buna dar mai rea cand nu te increzi in propriile tale puteri. Am avut atatea hopuri pana la varsta mea incat nu as putea stii cu care sa vin sa vi-l arat prin ochii mei. E greu cand te abandonezi pe tine de la bun inceput pentru ca o sa fii ca o frunza rasleata pe acest pamant,fara o destinatie anume. Viata mea a fost fara un punct de plecare stabil,intotdeauna am fost un stil ciudat de persoana care prefera sa asculte mai intai o parere pana sa isi expuna ea punctul de vedere. Greu de crezut daca spui asta unei cunostiinte care ma stie 80% din cazuri. Tiparul meu de personalitate este schimbator,ceea ce devine o problema cand incepi sa cresti.Cu greu am invatat sa ma deschid fata de cei din jur,sa pot avea incredere in cineva care poate imi vrea binele. Am invatat ca poti invata lucruri bune daca chiar iti doresti,cu cat inveti mai mult cu atat devii mai constient de cat de puternic poti fii chiar daca exista persoane care incearca sa te faca sa renunti la tine . Intotdeauna trebuie sa fii capabil de ce vrei de la tine pentru vei invata ca,gandurile pe care le poti avea sa intreprind prin dorintele tale si poate le poti face sa devina un adevar ,cum mie mi-a fost greu sa vin sa scriu un gand aici ,dar ideea de principiu e sa scrii ce vrei fara sa o gandesti ca poate uneori te poti surprinde pe tine.
Viata m-a invatat ca si prieteniile dedurata se schimba o data cu vremea si pot arata multe exemple din viata meacare mi-a arata ca mai nou se uita de bunatate si se vorbeste in dodii si incuvinte ce dor,lucruri care pentru un copil fragil devine o problema daca vreasa isi faca alte cunostiinte. Devii ca o oglinda sparta pe care daca vrei sa orepari nu prea ai cum ca devine greu ,cu cat esti mai lovit cu atat mai greudevine sa iti refaci ranile. Am trecut prin multe suferinte pana am invatat sa le fac fata sa nu mai ma doboare.
Am invatat sa lupt de la o varsta frageda cu demonii din viata care incearca sa te doboare,dar dupa tradari,suferinta,rani interne care nu se inchid atat de usor,am invatat ca viata iti da cat poti duce sa vada cat de puternic poti devenii ,sa observe daca te doboara sau te face mai puternic. Pe mine m-a invatat ca devii mai puternic atat cat stii sa te ridici si sa le faci fata,nimeni in lumea asta nu trebuie sa va faca sa renuntati la ce va doriti ,ci doar sa luptati pentru ce vreti de la voi .
Deci sunt un simplu om care a venit sa faca ceva diferit pe aceasta pagina,am preferat in loc sa scriu o carte sa va prezinta cum spune si titlul ,,Ganduri de la miezul noptii" . Mi-a venit greu sa vin sa expun aici ce gandesc ,dar cine stie poate in ceea ce spun se vor regasii multi dintre voi care au trecut prin probleme care v-au facut sa credeti ca nu va puteti ridica dar apoi a aparut o sclipire de moment care v-a ridicat si nu v-a venit sa credeti . Uneori viata devine surprinzatoare in cele mai ciudate momente .