Salı, 13 Ekim 1983
Bugün en sonunda defalarca yazdığım bu adrese mektuplarımdan birini gönderiyorum, rahatsız olmazsınız değil mi Regulus?
Ayrıca araştırmanıza gerek yok, açıklayacağım size neden Regulus diye hitap ettiğimi size gönderdiğim ilk mektubumun sonunda.
Lütfen deli olduğumu da düşünmeyin Regulus. Ben sadece korkak biriyim ve karşınızda durmaya yetecek gücü yok ne kalbimin ne de bacaklarımın.
Bu yüzden affınıza sığınıyorum, umarım anlayışla karşılarsınız beni. Bundan böyle ilk adımımı attığıma göre posta kutunuzda benden mavi bir zarf bulacaksınız. Belki yırtar atarsınız, belki yüzüne bile bakmazsınız fakat ben pes etmeyecek ve bugün elinize ulaşan mektubum ile yaptığım gibi sizi her salı rahatsız etmeye devam edeceğim.
Son olarak, dünyadan gözüken en parlak yıldızlardandır Regulus. Aslan takımyıldızının da en parlak yıldızı olarak bilinir. Belki çok klişe gelir bu sözlerim fakat siz karanlığımı aydınlatan ışıksınız, biliyorum o ışığa dokunursam yok olurum ben. O yüzden beni tanımayı hiç istemeyin olur mu? Sizin adınıza yakışır bir ada da sahip değilim ayrıca o yüzden siz beni mavi zarfların sahibi Mavi olarak tanıyın en iyisi.
Mavi
___________________________________________
Medyaya eklediğim şarkıların genelde hikaye ile bir alakası yok. Ama Mavi ve Regulus Onewe'nin Regulus şarkısını dinlerken aklıma geldi ve böylece yazmaya başladım.
Sonda mavi bir yerde büyük olarak yazılmış belki sebebini anlamayan olur, mavi orada takma ad yani bir isim yerine kullanıldığı için büyük yazmayı uygun gördüm.
Ayrıca, Mavi ve Regulus'a herhangi bir cinsiyet vermedim. Başta Onewe shiplerimden birine uyarlayacaktım fakat anonim kalması fikri sonradan aklıma gelip daha çok hoşuma gitti. Yani istenilen ship veya istenilen cinsiyette kişiler olarak düşünülebilir Mavi ve Regulus.
Son olarak da türkçe dil bilgim mükemmel değil. Uzun süredir yurt dışında yaşıyorum ve ancak hatırlayabildiğim kadarı ve internetin yardımı ile hatalarımı düzeltebiliyorum. Bu yüzden hatalarım olumlu bir şekilde karşılanır umarım.
Şimdiden okuyacak herkese iyi okumalar.
Günaydın, iyi akşamlar ve de gece okuyacaklar için iyi geceler. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi ve Regulus
Short StoryMavi zarflar, duygu dolu mektuplar ve Regulus olarak mektupların sahibi tarafından adlandırılan bu mektupların yazılma amacı.