Seve seve Regulus'ım, seve seve

19 11 2
                                    


1 Aralık 1983

Demek buluşmak ve okumak istiyorsunuz yazdıklarımı. Seve seve Regulus'ım, seve seve. Yeter ki siz isteyin.
Fakat notunuza tekrar tekrar baktım da herhangi bir tarih veya saat belirten bir şey göremedim. İsteğiniz sizin kapınıza kadar gelmem olabilir mi acaba? Öyle ise hayır demeyeceğim. Bir sonraki mektubum ile birlikte geleceğim.

Ama bir sonraki mektubumu siz ben yokken okursunuz, en iyisi o olur.
Benin yanımda okursanız eğer utanırım kendi yazdıklarımdan. Anında kızarır yanaklarım size yazdığım utanç verici cümlelerden dolayı. O yüzden bu ricam kabul görür umarım.

Sever misiniz acaba beni? Eh, pek de sevilesi bir yanım yok. Doğru düzgün bir işim yok, tek arkadaşlarım kitaplar. Görünüşüm deseniz kimin umrunda ki. Siz beğenmedikten sonra dünyanın en güzeli veya yakışıklısı da olsa karşımdaki ve söylese beni beğendiğini hiç bir değeri olmaz benim için.

Saçmalıyorum yine her neyse. Eğer beni kapınıza bekliyorsanız hiçbir not bırakmayın. Eğer öyle değilse ve ben yanlış anladıysam da saat, tarih ve yer belirtin lütfen.

Belki siz rahat bir uyku uyursunuz bu gece fakat ben bir dahaki salıya kadar sabredebileceğimi yani rahat bir uyku çekebileceğimi sanmıyorum. Hem, bu nasıl bir işse sizden bir not alacağım (belki de almayacağım) gün gelene kadar bile heyecandan uyuyamayacağımı hissediyorsam karşınıza çıkarken ne olur kim bilir.

Karşınıza çıktığımda bayılsam tutar mısınız? Yoksa tanımıyor gibi mi davranır öylece geçip gider misiniz? Neyse boşverelim benim saçmalıklarımı. Başka haberleşme şansımız olmayacağına bakarsak eğer sizden bir not alırsam diye bir şey belirtmek isterim. Buluşacağımız gün kıyafetlerine bakın insanların eğer bir yer belirtecekseniz notunuzda. Anlarsınız o zaman aralarından hangisinin Mavi olduğunu.

Mavi.

___________________________________________

Bu bölüm finalden önceki son iki bölümden birisi olacak. Daha fazla uzatırsam bozarım büyük ihtimalle o yüzden kısa kalması daha iyi.

Günaydın, iyi günler veya iyi geceler. <3

Mavi ve RegulusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin