Початок

24 1 0
                                    

//для початку розповім про діючих особ

Крістін Арендейл — головна героїня цієї історії. Прізвиська: Кріс, Крістел, Кеп, Кріссі. Її батько сам бог (ні це не казочка про ісуса, а хоча...)) Ця дівчина вважала Джейса Арендейла своїм справжнім батьком та за обставин її "зачаття" у неї 2 батька (дивно та моя уява задумала саме таке), Матір Клариса Феірчаілд. В періоді перших розділів їй 21 рік і вона є капітаном наймогутнішого лицарського ордену рівноваги. Її зовнішність: дуже приваблива, смарагдові очі, темне-риже волосся (можна сказати вогняне), ріст 177. Найближчі подруги: Майя, Ната, Джо.

Джоанна Льюіс — другорядна героїня (можливо стане головною)) прізвиська: Джо, Джона, Джей. її батько Саймон Льюіс, матір Ізабель Лайтвуд. На період перших розділів їй 23. Вона глава інституту сутінкових мисливців. Її зовнішність: брюнетка, сірі очі, ріст наближений до 185. Є сестра (двійнята) Майя.

Майя Льюіс — другорядна героїня (може часто використовуватись в певному періоді) прізвиська: Майя, Майка, Мей, Мася. її батьки: Саймон Льюіс, Ізабель Лайтвуд. В період перших розділів їй 23. Вона є тренером в інституті сутінкових мисливців. Її зовнішність: шетенка, карі очі (не дуже темні, скажімо кольору горіха), ріст 172. Старша (на 3 години) сестра Джо.

Анастасія Брідж — другорядна героїня. Прізвиська: Настя, Ната, Нат, Нел. Батько архангел Михаїл, а матір Олена Брідж (абсолютний рандом тому питання не до мене, а до уяви). В період перших розділів їй 24 (на вигляд 19 звісно ж ахах) діяльності стабільної немає, але вона живе в інституті мисливців. Її зовнішність: брюнетка, темно-карі очі, зріст 175. Немає рідної сестри, але за якийсь період стала наче рідною для Кріс.

Дін Вінчестер — (ще не знаю чи робити хлопців головними героями тому дізнаємось по ходу) та і взагалі вся інформація та ж сама що й з серіалу тільки йому 42 роки (довелось зробити хлопців старішими, але виправимо))

Семюель Вінчестер — (скоріш Сем буде другорядним) а йому 39. Інформація вся та сама.

Кастіель — головний герой (попереджаю, що наш янгол буде розпусним, але не з перших розділів))

Джек Клайн — другорядний (можливо стане головним) він все ще залишився в оболонці 19-ти річного хлопця (тому нічого не змінюватиму)

Як ви зрозуміли персонажі серіалу будуть тими ж самими. Якщо коротко то це 16 сезон за туповатим, але сценарієм. Тут Дін не напоровся на штир в дереві, Сем не помер зі старості, але Джек покращив небеса хоч і витратив всю божу благодать. Після змін на небесах Джек подався до хлопців і вони вирішили вшанувати пам'ять Каса і продовжили полювання.

Надсутінкове Where stories live. Discover now