5. Teď jsi jen můj!

867 72 3
                                    

Pardon, pardon, že se sem zase seru s touhle... "předmluvou?" Tak za prvé... Je tady taková věc... Mám nějakou představu, ale i tak se zeptám.. Prosím lidi, co tohle trochu čtou, tak aby pisli do komentářů, jestli si má pak zatopovat aji Loki na Tonym.. (?) :33 Zajímalo by mě to... Jinak moc děkuju za 8 hvězdiček ;) :D A ta druhá věc... Omlouvám se za krátkost tohohle dílu... Je vážně krátký, vím, ale prostě to musím trošku rozkouskovat.. Takže pardon a hezké počtení pokračování trochu toho Frostironu...






Loki pokrčil nohy a tím si Tonyho posunul na břicho. Přichytil si ho za vlasy a

přitáhl ho do tvrdého, náruživého polibku, který hodně prohluboval. Sál a kousal jeho rty, čehož bylo ozvěnou rychlé vydechování druhého. Tony přerušil polibek, Lokiho chytil zepředu za vlasy a hlavu mu opřením o zem nabok vcelku znehybnil. Bůh na to pouze zavrčel a mírně hlavou cukl, ale Tony ho pevně držel...přisál se mu zboku na dlouhý krk a svými rty se otíral o celý jeho povrch, přičemž druhou rukou si Boha přichytil za tričko. Loki zaúpěl pokaždé, když se Tonyho rty dotkly citlivého místečka na šíji a prosivě kňučel, dožadujíc se jazyku. Tony se nad tím jen pousmál a místo toho se jal sundávat Lokiho tričko. Rychle ho sjel pohledem, přejel mu po odhalené hrudi volnou rukou a tou druhou držel Lokiho hlavu stále na zemi. Olízl si ret do kterého se následně kousl. Věděl, že má černovlásek velkou sílu, ale musel si přiznat, že vedle Thora vypadal jako laťka od plotu... Ale teď ho tu vidí polonahého a žene mu to krev nesprávným, teď vlastně velmi správným směrem.

"Potřebuješ nakopnout?" zeptal se provokativně Loki, který na Tonyho pošilhával periférním viděním.

"Jen si prohlížím to co je mé..." zavrněl Tony a rukou mu sjel k lemu tepláků.

"Zase tak moc si nevěř." pousmál se Loki a zatáhl břicho po doteku na jeho podbřišku. Brunet nad tím jen zakroutil hlavou a Lokimu stáhl jedním pohybem vše co ho ještě drželo zahaleného. Loki byl teď vskutku rád, že má hlavu na boku,tak že mu Tony neviděl přímo do obličeje. Dlouho nebyl před někým nahý. Neměl se za co stydět, ale i tak si mírný ruměnec na tváři cestu k Lokimu našel. Tony slastně zamručel a znovu Lokiho sjel pohledem. Pustil jeho vlasy a radši prsty přejel po Bohově, již tvrdém, rozkroku. Následoval tichý sten a přivření očí.

"Roztáhni nohy, brouku...Hezky od sebe." zavrčel tiše na Lokiho miliardář a pohladil ho po stehnech. Lokimu přejel příjemný mráz po zádech a Tonyho slova k němu doléhala znova a znova. Poslechl. Tonymu se to líbilo. On ho poslouchá...Klekl si mezi vysokého nohy a sklonil se obličejem k jeho rozkroku. Jemně se mu špičkou nosu otřel o celou délku penisu.

"Ou Tony..." zešeptal Loki a zavřel oči. Konečně se dočkal. Z přemýšlení ho vytrhl až Tony.

" Loki pověz mi...Je tvá prdel ještě panna?"

(Oh) my god (Frostiron)Kde žijí příběhy. Začni objevovat