! Warning! Takže lidi dlouho jsem to nevydržela a má úchylná část se projevila... Pro ty, kterým toto přijde málo, tak nezoufejte- bude toho víc. Pro ty, kterým tohle přijde moc (?) :DD, tak to můžete přeskočit... Vážně tam nic moc úchylného není, jen takový předkrm toho co bude v dalším díle mnohem peprnější...:DD Nebojte Pepper tam nebude... :33 :D Takže hezké počtení ;)
Loki se k Tonymu přiblížil jako kočka a zrakem spočinul na čokoládě v jeho
rtech.
"Dej mi ji!" prohlásil tvrdě, nekompromisně a chladně. Tony povytáhl obočí. To mu jí má vážně vyplivnout? Převalil čokoládu na jazyku a na Boha se podíval.
Ten teď stál opravu blízko a Stark musel nadzvednout hlavu, aby se mu díval do chladných očí.
"Tak si ji vem, když po ní tak toužíš..."nedořekl. Nemyslel to vážně. Myslel to jako vtip. Jako provokaci. Jaké bylo jeho překvapení, když se Lokiho rty hrubě natiskly na jeho, jak si ho Loki chytl za vlásky na zátylku a hlavu mu tlačil dozadu, pro lepší záklon. Tony prudce vydechl nosem a přivřel oči. Nečekal to a nechápal to. Jenže on je přece Tony Stark. On tomu tady přece velí. Mírně pootevřel ústa a položil si dlaně na Lokiho hruď. Jenže středem Lokiho zájmu byl pořád zřejmě jen čokoláda, protože ve chvíli pootevření úst, Tonymu čokoládu mrštným jazykem ukradl. Potom se narovnal a o krok odstoupil. Díval se na toho smrtelníka jak to, co se právě stalo, vstřebává... Iron man zalapal po dechu a dlouze se na Lokiho zadíval. Nevěděl co říct. Ano, Steve Rogersi, opravdu..Stark měl na jazyku tolik věcí na co se chtěl zeptat, ale jak je formulovat?
"Nemluv...Nech to ticho chvíli plout...Nenarušuj si ten tok myšlenek, " Loki pomalu obcházel Starka , který byl ten úplně ztuhlý. Vysoký mluvil tiše a chodil schválně blízko jeho těla, " ale na jednu věc by jsi mi odpovědět mohl, " zastavil se Bůh za géniovými zády a rukama mu sjel po boční linii trupu, " když tak toužím po tobě, mám si tě vzít ?" tiše šept Tonymu u ucha a o lalůček se otřel rty. V tu chvíli sebou Tony trhl. Nikdo to nevěděl. Má Pepper. Ale nezapírá, párkrát spal i s kluky, ale vždy jako top. Loki to věděl...Pousmál se nad proudem myšlenek, který se řinul Tonymu v hlavě a věděl, že nakonec to stejně vyjde. Ta čokoláda byla impuls. Ten signál.
"Já čekám Starku!" utnul tvrdě ticho Loki a stiskl Tonymu boky. Stark se rozhodl...Spát s Lokim může a jako top taky...Nic mu v tom nebrání..Jen Loki. Taková nepodstatná část. Zakroutil hlavou, aby se vrátil do reality, prudce se otočil a Lokiho tak přišpendlil na pult. Ten jen nevinně zamrkal a na Tonyho se zakřenil. Dlouhými prsty vzal za lem jeho trika a přetáhl ho Tonymu přes hlavu. Věděl, že to musí vydržet a udržet se nevinnějším, ale při pohledu na to křehké, smrtelné, ale i přesto krásné tělo, to prostě nešlo. Teď se pro změnu vzepřel on a Tonyho prudce přirazil na ledničku. Nárazem zasténal jak Tony, tak zmíněná lednička. Bůh své rty přesunul za ucho své mladší hračky a jemně ho líbal. Mezitím rukama mapoval jeho tělo. Každý sval, každý záhyb, každou jizvu...Přejížděl mu prsty po břišních svalech a jemně ho kousal do krční žíli. Cítil jak se pod jeho dotekem Tonyho tělo nepatřičně chvěje a jak tiše zasténal, když se Loki dotkl jeho krku.
No tak Tony...Ale neusni nám tu na vavřínech...
Jako by Tony mohl Lokiho slyšet, prudce staršího od sebe odstrčil. Nehodlal skončit. Ještě ne. Lokiho pád byl trochu přitaženější za vlasy, ale co. Vzepřel se na loktech a ležíc na koberci na zádech, hleděl na Tonyho. Ten si mu pouze obkročmo sedl na klín a pohladil ho po líci.
Šikovný kluk, Tony, šikovný...
"Změna Loki...Já si vezmu tebe."
Na to se musel Loki jenom vnitřně pousmát . Přesně...
ČTEŠ
(Oh) my god (Frostiron)
FanficCo se stane, když se Tony opět setká s Lokim? Na stejné planetě, na stejném kontinentu, ve stejném státě, městě, ulici, bytě, pokoji a pomalu i posteli? Problémy? Zcela jistě... ;)