siara: kim taehyung.
⁰⁴′⁴³siara: madem cevap verdin ve tanrı o an mutluluktan ağladığıma şahit oldu.
siara: söylemek istediğim birkaç şey var.
siara: yarın fizik sınavı var ve bunları sana söylemek benim için sınavdan daha önemli.
⁰⁴′⁴⁴siara: seni okulun ilk günü merdivenlerde Jane Jennie ile çıkarken gördüğümden beri seviyorum. Jane sana bir şeyler anlatırken kare gülüşünle onu dinlediğinden beri. son 2 dönemdir Jane yanına geldiği halde o yokmuş gibi davrandığında da seviyordum Tae. bodrum katta kullanılmayan tuvalete girip kapıları yumrukladığını gördüğümde de. çatı katına çıkıp kulaklığınla şarkı dinlerken ve şarkıya o mükemmel sesinle eşlik ederken de. söylemeliyim Tae, senin sesini duyduğumdan beri başka müzik dinlemek içinden gelmiyor. Mozart bile. Sahi Tae, ben senin hakkında seni izleye izleye bu kadar bilgi edinmişken... hiç mi fark etmedin? hiç mi içinden gelmedi bakmak? ve yemin ederim Kim Taehyung, Tanrı bile seni bu kadar sevmemiştir.
⁰⁷′²⁸siara: saatlerce düşündüm. sana seni sevdiğimi böyle söylemek istemezdim Tae. ama fark etmiyorsun.
⁰⁷′²⁸
kth: kim olduğunu bilmiyorum açıkçası gerek var mı onu da bilmiyorum. ama iyi dinle anonim. ben kendimi sevmeyi bilmiyorum birini sevmem, birini fark edemem, birine bakamam. bunları yazan ilk insan olmadığını farkındasın herhalde. yazan herkes var ve bu saatte yazıp uykundan ödün veridiğini düşünerek bunları sana söylemek istiyorum.kth: yazma anonim, üzüleceksin.
⁰⁷′³⁰siara: biliyor musun Tae. beni sevmeni istemiyorum. seni sevdiğimi gör, hisset, bil istiyorum.
siara: seni o kadar seviyorum ki Kim Taehyung... nefesim kesiliyor, gülüşün aklıma düşüyor... Tanrı şahit ya Tae sadece gülüşün aklımı kaybetmeme vesile oluyor.
siara: bunları konuşmayalım. fizik sınavı var, umarım çalışmışsındır. geçen sınav F aldığını duydum. lise biterken bu notları toparlamalıyız beraber. bayağı dağıtmış gibiyiz.
siara: görüşürüz. (:
kth: görüşmeyiz.
.
.
.vote :((
yorum:((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wound |tk
Fanfictionkabuk bağlayan yaraları kaldırmak kanatmaktan başka işe yaramazdı.