6 2 4
                                    

Derin bir nefes aldım... yaklaşık yarım saat önce attığım mesaja bir daha baktım.

Elbette beni kabul etmeyeceğini görürse tiksinerek yüzüme bakacağını biliyordum. Çünkü bunu bilselerdi ailemde yapardı. Onlar bile.

Onlar bile çünkü onlar beni "canım oğlum" diye severler, Tae bir kere olsun yüzüme bakmamıştı.

Ailemin sonradan nefret etmesini düşünebilirdim ama halihazırda zaten beni hiç sevmemiş Taehyung'un nefretine katlanamazdım. Nasıl olmuştu, ne zaman olmuştu? Bunları bilmiyordum ki gerek de yok bilmeme ama Kim Taehyung beni görmemesine, bilmemesine rağmen ona bağlanmıştım.

Sadece çatıya çıkarken izlediğim, baharattan nefret ettiğini bildiğim, bisiklet sürmekten korktuğunu bildiğim çocuğa deliler gibi aşık olmuştum. O ise beni tanımıyordu bile.

Jeon Jungkook.

Büyük ihtimalle sadece aklında okul başkanı herkesin gözdesi okulun inek öğrencisi olarak vardım ve öyle kalacaktım. Gerçi şu an emin bile değildim bunları bile bildiğinden.

Elimde çizmeyi bıraktığım resime baktım. Ardından saate. Gelmeyeceğini anlayıp resmi ağaç dallarından birine asıp çantamı toplayarak oradan ayrıldım.

siara: gelmedin. ama olsun problem değil.
geleceğim bile demedin ki.
ben sadece aptallık edip bekledim.
başka zaman gelirsin di mi Tae?
bazen çok beklemek can yakabiliyor.

kth: aptalsın anonim
geldim|
beklemeseydin.
bunu neden yaptım bilmiyorum anonim
ama geldim ve sen gitmiştin|
 
                                   siara: aptal olduğumu biliyorum.

görüldü

kth çevrimdışı

siara: gökyüzünü izlemeyi sever misin? ben çok severim. göz önünde olan güzelliklerin uzaklığının bir anlamı olmadığını düşündürür bana. kalbine hissetmenin ne demek olduğunu. gökyüzüne bakarken binlerce his doluyor içime. sen gökyüzüsün Tae. uzaksın. çok uzaksın  canımı yaksa da beni mutlu ediyor. seni sevmem için yakınımda olmana gerek yok ki. saçlarını okşamama sana yazdığım şiirleri kulağına mırıldamama gerek yok. en sevdiğim şarkıyı aynı kulaklıktan dinlemeye, yağmurda elele Seul sokaklarını gezemeye de gerek yok. tüm zorluklara benimle göğüs germene de gerek yok. sen sadece Tae  yıldızlarınla ve olduğun gibi uzağımda olsan da yeter. sen bugün gelmedin diye seni sevmekten vazgeçmedim. yarında bekleyeceğim gelmezsen yine seni sevmeye devam edeceğim. ve söz veriyorum nefes aldığım sürece sadece seni seveceğim.


  kth çevrimiçi

görüldü

yazıyor...

görüldü

yazıyor

kth: neden?
neden seviyorsun beni?

siara: neden nefes alıyorsun demek gibi.
ben seni bir sebep ararken sevmedim kth.

kth: ama ben beni neden sevdiğini soruyorum
bana acıyor musun anonim
jane ile konuşmadığım için
arkadaşım olmadığı için
veli toplantılarına ebeveynlerim gelmediği için

siara: sen bunların sana acımak için birer bahene olduğunu mu düşünüyorsun?
sana acımıyorum Tae.
sana aşığım.
hem kendin demedin mi sana yazan yüzlercesi var hepimiz bu yüzden sana aşık olamayız değil mi?
hem Tanrı aşkına Tae sen dünyanın en cool insanısın. kimse sana bakarken neden ailesi veli toplantısına gelmiyor acaba diye düşünmez. Jane ile neden konuşmadığını da çünkü sen bilmezsin ama Jane aranızın mükemmel olduğunu ama havanı bozmasın diye okulda konuşmasına müsaade etmediğinş söylüyor üstelik bunları yaparken tam bir kaçık gibi gülüyor
sen sevilmeyi hak ettiğin için seni seviyorum insanlar sana acıdığı için seni sevdiğini düşünürsen bile benim için bunları düşünme.

kth: beni çizmiştin çınara asılı buldum|
demek ki resim kulübündesin|
çünkü resim hocası böyle bir yeteneği asla kaçırmaz|
seni bulacağım anonim|
elde edersen bunları hissetmeyeceksin.

siara: karşına çıkarsam seni ne kadar sevdiğime ve elde etmek gibi bir amacım olmadığına inandırırsam benimle ders notlarını düzelteceğine dair iddiaya girer misin?

kth: mükemmel benim bulmama gerek kalmadı|
hem bu nasıl bir iddia ae|
kabul.

siara: peki şimdi kütüphaneye gel.


wound |tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin