🗝️

7 2 2
                                    

kth: anonim.
                ¹⁴′⁴⁸

kth: bugün sırama fizik notları bırakanın sen olmadığını söyle.

siara: upsi.

siara: yanlış bir şey mi yaptım?

kth: evet anonim çok yanlış bir şey yaptın.

siara: Tae. amacım kötü değildi. yani yanlış olan ne bilmiyorum ama kötü bit şey yapmak istemedim.

kth: yazma anonim yazma. sevdiğini hissetmek, duymak, görmek, bilmek istemiyorum. aptal saçması işlerden vazgeç. cevap verdiğime vereceğime pişman ettin.

kth: sırama not bırakabilecek kadar yakın davranmadım sana. aptal hayaller kurmayı bırak, daha fazla yoluma çıkma.

kth: hatırlıyor musun? bana aşk mektupları gönderen alt sınıflara ergen demiştin. kendi hislerinden başka hiçbir şey düşünmeyen bir bencilin sevgisini merak etmiyorum.

kth: benden uzak dur.

kth: olabildiğince.

görüldü✓✓

siara yaziyor...

siara

5 dakika önce aktifti.

Kulağımda Taehyung'un çatıda şarkı söylerken kayıt ettiğim sesi yankılanıyordu. Okul yolunun yukarısında bulunan tepeye gelmiş, koca çınarın gövdesine yaslanmış Taehyung'un söylediklerini düşünüyordum.

Bencil...

Taehyung hakkımda hiçbir şey bilmiyorken bunu düşünecekti. Bencil biri olduğumu.

Tanrım... canım acıyor.

Gözyaşlarım henüz yanağımda kurumuşken yenileri yola çıktığında yutkundum.

Kulaklığı kulağımdan çıkarıp başka bir şarkı açmak istedim. Zor olacaktı ama onun sesini duyduğumdan beri ilk defa başka müzik dinleyecektim.

Ona olan sevgimi nasıl anlatırım bilmiyorum.

Biri kar küremi almış gibi, biri annemin saçını sakladığım cam kalemi çalmış gibi, biri bana beni olmadığım yönleriyle anlatmış gibi. İnanın sondaki birebir ben.

Taehyung'un son zamanlarda zor dönemler geçirdiğini, liseyi bitirirse istemediği işler yapmak zorunda olduğunu öğrenmiştim.. Jane'den. Jane Tae'nin kardeşi benim ise kardeşimin en yakın arkadaşıydı. Bunu ne kardeşime ne bana söylemişti. Bize geldiğinde odamda biriyle, muhtemelen ailesinden biriydi, konuştuğunda öğrenmiştim.

"Abim liseyi bitirirse iğrenç işlerini ona yaptıracaksın değil mi! Üstelik o bunu istemiyorken."

Bundan daha fazlasını duymak istemediğim için kapıyı çalıp içeri girmiştin, Jane oldukça öfkeli ve beni gördüğü için endişeli görünüyordu.

Bunların hepsi hafızamı yoklamak ister gibi gözümden geçerken Tae'nin istemediği işi düşündüm. Ne olabileceğini düşündüm.

Hiçbir sonuca varamadığımda ise saatlerdir ne yazmam gerektiği konusunda düşünürken dürüstçe Tae'nin karşısına çıkmak istediğime karar verdim.

siara: okulun arkasında bir tepe var, biliyorsun çünkü geceleri buraya içmeye geliyorsun. o çınarın altında seni bekliyorum Tae.

kth gördü✓✓

kth yazıyor...

siara: bekliyorum Taehyung.

siara: lütfen.

kth çevrimdışı

.
.
.

wound |tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin