Part 14

47 2 0
                                    

Η Κηδεία του κωνσταντινου είχε μόλις φτάσει κάνεις δεν το περίμενε να πεθάνει από ανακοπή καρδιάς όμως η Μαριάννα δεν το άφησε έτσι όχι δεν θα το άφηνε έτσι πότε ήταν το παιδί της.Ετσι μετά από αυτήν την φαρμακερή μέρα αποφάσισε να πάει από το νοσοκομείο για να μάθει κάτι πάρα πανω γτ δεν πίστευε ότι Ο Γιος της θα της θα πεθενε από ξαφνικό θάνατο έτσι πήγε στον Διευθυντή και ζήτησε να γίνει εξέταση στο δωμάτιο που βρισκόταν ο Κωνσταντίνος μήπως και έβρισκαν κάτι ύποπτο ο Διευθυντής της Κλινικής με μεγάλη δυσκολία είπε το ναι έτσι κι έφερε κάποιους ειδικούς. Οι ειδικοί ήρθαν και δεν βρήκαν αποτύπωμα μονάχα της Μπρέντα Κωτσιδου.Ετσι για να σιγουρευτουν είδαν το Βιντεοσκοπικο υλικό δηλαδή τις κάμερες σε κάθε δωμάτιο και έτσι ήταν αλήθεια ο Διευθυντής αμέσως πήγε να πάρει την αστυνομία τηλέφωνο αλλά τον παρακάλεσε η Μαριάννα να μην το κάνει αυτό γιατί είχε κάποιες και άλλες υποψίες έτσι και έγινε,έκανε και ένα αντίγραφο το DVD και όλα μέλι γάλα.Εφτασε στο σπίτι αλλά ήταν άδειο εκείνη την περίοδο η Μπρέντα και όλοι δούλευαν στην Εταιρία στα Οινόφυτα έτσι η Μαριάννα πήγε στο δωμάτιο της έκανε ένα μπάνιο και προσπαθούσε να βρει έναν τρόπο για να ξεσκεπάσει την Μπρέντα και την Μητέρα της την Εδουαρδα. Το Μεσημέρι όλοι γύρισαν σπίτι και κλείστηκαν στα δωμάτια τους η Ελπίδα το ίδιο στεναχωρημενη και περισοτερη όμως δεν τον αγάπησε τον Κωνσταντίνο πότε για πάντα το μυαλό της όλο το είναι της Είνα στο ΑΛΈΞΗ..

Η αλήθεια πίσω από το ψέμαWhere stories live. Discover now