Part 22

14 1 1
                                    

Ήρθε η ώρα του φαγητού κάτι ήθελε να πει η Μαριάννα στο τραπέζι ενώπιον όλον .. Η Μπρέντα ήταν πολύ φοβισμένη ..
Μαρ: είμαστε όλοι εδώ ?
Α: ναι τι έγινε μαμά τι θες να μας πεις ..
Μαρ : μόλις φαμε θέλω να δούμε κάτι στην τηλεόραση
Α: αυτό ήταν το τόσο σοβαρό ?
Μαρ : μην είσαι προπέτης αγάπη μου
Α: καλά ..
Η υπηρέτρια αλλάζει το DVD με ένα από κάτι παιδικά
Έτσι ήρθε η ώρα να δουν το DVD η Μαριάννα τους είπε να καθίσουν στο καθιστικό και να απολαύσουν την ταινία κάνεις δεν καταλάβαινε τίποτα μόνο η ελπίδα η Μπρέντα και η υπηρέτρια ..
Έτσι λοιπόν έβαλε η Μαριάννα τπ DVD και εκεί που ήταν χαρούμενη είδαν όλοι τα παιδικά ..
Μπρέντα : Μα καλά μητέρα αυτό ήταν το σοβαρό που θα βλέπαμε στην τηλεόραση ( το είπε με ύφος νίκης ..
Η Μαριάννα δεν ήξερε τι να πει ..
Η υπηρέτρια γελούσε στην κουζίνα..
Όλα ήταν ένα καλοστημενο σχέδιο ..
Η Ελπίδα άφωνη , στην αρχή φοβόταν και εκείνη για αυτό που θα έδειχναν στην τηλεόραση όμως μετά σκέφτηκε λογικά πως έπρεπε να τιμωρηθεί για αυτό που έκανε .. Η Ελπίδα δεβ συμπάθησε την Μπρέντα από την αρχή όμως δεν ήθελε να υπάρχουν διενέξεις ανάμεσα τους αν και μέσα της βαθιά ήθελε τον Αλέξη .. όπως και εκείνος ήθελε την Ελπίδα τα βλέμματα τους τα έλεγαν όλα .. δεν ήταν ευτυχισμένος ο Αλέξης με την Μπρέντα καθόλου ...
Έτσι η Μπρέντα νίκησε και το σχέδιο για το χτύπημα της Μαρίας είχε μπει ήδη ...
Αμέσως αφού κοιμήθηκαν όλοι η Μπρέντα δεν έχασε ευκαιρία να πάρει τηλέφωνο το Νύχτα ..
Σε 7 μέρες από τώρα του είπε θα την χτυπήσεις τυχαία με το αμάξι , δεν με νοιάζει και αν πεθάνει , πρέπει να την βγάλω από την μέση ..... και τα λεφτά θα είναι πολλά αν πετύχεις αυτό που θέλω ..
Η Ελπίδα συνέχιζε να είναι λυπημένη, πολλές φορές προσπάθησε και ο Αλέξης να της μιλήσει την αγαπούσε πολύ άλλωστε αν δεν τα είχε κάνει αυτά η μαμά του θα ήταν μαζί τώρα όμως κάθε εμπόδιο σε καλό δεν λένε ? ...
Το απόγευμα η ελπίδα θέλησε να πάει μια βόλτα μόνη της να σκεφτεί ... δεν μπορούσε άλλο να μείνει κλεισμένη σε αυτό το σπίτι .
Ο Αλέξης θέλησε να πάει μαζί της της το ζήτησε ενώ αυτή του είπε όχι η ψυχή της φώναζε Ναι ..
Η Μπρέντα ήταν τόσο χαρούμενη με όλα αυτά και πήρε για βοηθό της την Υπηρέτρια ..
Η υπηρέτρια ήθελε λεφτά δεν την ένοιαζε κάτι άλλο οπότε έκαναν συμφωνία εχεμύθειας. ..
Ο Αλέξης πήρε το αμάξι και εκείνος να πάει βόλτα μόνος ..
Έτσι κάπου στα μισά συνάντησε την ελπίδα με δάκρυα στα μάτια της .
Της είπε μπες μέσα
Και αυτή να τοθ φωνάζει 《όχι αφού είσαι εσύ με άλλη τι με θες Εμένα εγώ θέλω να μείνω μόνη μογ ... ΦΥΓΕ 》εκείνος σταματήσε το αμάξι και την έβαλε βίαια μέσα βάζοντας ασφάλειες
Ε : ΤΙ ΘΕΣ ΆΣΕ ΜΕ ΗΣΥΧΗ
Α : ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΈΤΣΙ
Ε: ΠΟΛΎ ΠΟΥ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ
Α: ΝΑΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ..
Ε: ΓΙΑΤΊ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ
Α: ΜΕ ΝΟΙΆΖΕΙ ΓΙΑΤΊ ΣΑΓΑΠΑΩ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ε: ΝΑΙ ΚΑΛΆ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΡΈΝΤΑ ΜΗΝ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΎ ΑΠΛΟ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΣΑΙ. ..
Α: ΆΚΟΥΣΕ ΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΊ ΞΈΡΩ ΌΤΙ ΜΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ
Ε:ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ..
Α : ΆΚΟΥ ΤΟ ΣΦΙΓΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ
Ε : ΔΕΝ .. ( ΑΜΗΧΑΝΙΑ )
Αγκαλιάζονται και την φιλάει στο στόμα .. το θέλουν και οι δύο ...
Ε : όχι σταματά δεν πρέπει
Α : θα την χωρίσω δεν την αγαπάω
Ε: Μα ..
Α αν με αγαπάς και θες να μα είμαστε μαζί θα το κάνω αν δεν νιώθεις τπτ πάλι θα το κάνω και θα φύγω ελπίδα για πάντα θα ξαναγυρίσω στο εξωτερικό
Ε : μην φύγεις σε χρειάζομαι ..
Α : ωραία θα την χωρίσω τότε και θα σε παντρευτω ..
Ε: πφφ..
Χαμογελανε Ο ένας στον άλλον και δίνουν ένα μεγάλο φιλί ..
Η Ελπίδα είχε αλλάξει κάπως έτσι λίγο πιο πριν την άφησε να φύγει για να μην φανεί ότι γύρισαν μαζί
Ο Αλέξης θα έλεγε σε λίγες μέρες πως θέλει να την χωρίσει ..
Η μέρα του"ατυχήματος" είχε φτάσει ...

Η αλήθεια πίσω από το ψέμαWhere stories live. Discover now