Part 9

75 4 0
                                    

Και άνοιξε η πόρτα και ένα μεγάλο χαμόγελο μπήκε μέσα ήταν ο Κωνσταντίνος αμέσως αγκάλιασε την Μαριάννα και τον θείο Παύλο αφού τα είπαν από δω να σου γνωρίσω την ελπίδα η ελπίδα δεν ήταν τόσο καλά εδώ σε το χέρι της και της το φίλησε. Ο Κωνσταντίνος δεν είχε κοπέλα αν και δ ήταν πάρα πολύ ωραίο παιδί μετά γνώρισε και την Μπρέντα και αργότερα  αγκάλιασε και τον Αλέξη.ο Αλέξης ξυνισε την μούρη του.Αργοτερα φάγανε και συζητούσαν ο Κωνσταντίνος δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω της εκείνη όμως ήταν αλλού αγαπούσε ακόμα τον Αλέξη αλλά ήταν πληγωμένη από αυτόν όμως σκέφτηκε πως πρέπει να προχωρήσει αν και αυτό θα την πονέσει περισσότερο.Το απογευματάκι ο Κωνσταντίνος πρότεινε στην Ελπίδα ιδιαιτέρως να πάνε σε ένα εστιατόριο για να φάνε και να γνωρίσουν καλύτερα αυτή για μια στιγμή το αρνήθηκε αλλά σκέφτηκε πως κάπως πρέπει να τον ξεχάσει έτσι του πε πως άλλαξε γνώμη και αμέσως πήγε να ετοιμαστεί έκανε μπάνιο φόρεσε το φόρεμα που είχε αγοράσει βάφτηκε και έγινε μια κοκετα.Ετσι όπως κατέβαινε άκουσε ένα χειροκρότημα ήταν ο Αλέξης αυτή ρώτησε τι θες εσύ εδώ πως και δεν είσαι με την Μπρέντα αυτός δεν μίλησε και αυτή είπε πως την περίμενει ο Κωνσταντίνος και αυτός της απάντησε μην τον κοροιδεψεις όπως έκανες και με εμένα και αυτή γυρνάει και του ρίχνει χαστούκι και φεύγει.

Την βλέπει ο Κωνσταντίνος

Κ Πω πω μια πριγκίπισσα

Ε έλα σταματά ντρέπομαι

Κ χαχαχχαχ

Ε γτ γελας χάλια ντύθηκα

Κ αυτό μην το ξανά πεις

Ε καλά

Κ αντε φεύγουμε γτ έρχεται και η ξυνη

Ε ποια είναι η ξυνη

Κ η Μπρέντα

Ε Καλουλα είναι μωρε απλώς λίγο σνομπ

Μ πω πω ελπίδα στις ομορφιές σου βλέπω

Ε ευχαριστώ πολύ

Κ πρέπει να φύγουμε Γειά σου Μπρέντα

Και την τράβηξε από το χέρι για να φύγουν.Με στο αμάξι δεν μίλησαν ήταν μια μονοτονία μόνο οι Arctic Monkeys ακούγονταν επειδή άρεσαν στον Κωνσταντίνο. Όταν φτάσανε μπήκαν μέσα και κάθισαν και στο διπλανό τραπέζι καθόταν ο Αλέξης και η Μπρέντα και οι δύο αναρωτήθηκαν τι κάνουν αυτοί εδώ αφού τους χαιρέτησαν περίμεναν το πιάτο τους και συζητούσαν και γελούσαν ο Αλέξης ζήλευε τόσο πολύ τον Αδερφό του γτ ήθελε αυτός να είναι στην θέση του έτσι τότε και εκεί ο Κωνσταντίνος ζήτησε από την Ελπίδα να τον παντρευτεί αυτή είπε λίγο δύσκολα το ναι. Έτσι φίληθηκαν αυτά έγιναν μόλις ο Αλέξης νευρίασε και πήρε την Μπρέντα και φύγανε.Η Ελπίδα ήταν χαρούμενη γιαυτό αλλά λυπημένη που απέναντι της δεν καθόταν ο Αλέξης.

Έτσι γύρισαν στο σπίτι μεσάνυχτα και ο καθένας κοιμήθηκε στο κρεβάτι

Η αλήθεια πίσω από το ψέμαWhere stories live. Discover now