Szia kedves olvasó,aki most épp kezdte el olvasni az életem.Csak annyit tudok bhozzá fűzni hogy soha nem fogsz unatkozni,ahogy én se. na de kezdjük az elejétől, Jó szorakást kívának neked:)
Nyár van,Július eleje,a családommal kint ülünk a teraszon a medence mellett,élvezzük a nyarat,végre szabadok vagyun nincs senkin semmi teher.
Trixi vagyok 16 éves, most fejeztem be a 10.-et. Amerikában élünk,pár éve elköltöztünk Magyarországról mert új életet szerettünk volna kezdeni.De azóta minden ezerszer jobb lett. rengetek barátom lett,a gimibe egy elég ismert csaj vagyok,4 legjobb barátnőm van,akikkel mindent is megtudunk beszélni,szinte már a testvéreim. Bella: Bella az az olyan igazi csaj akivel minden hülyeségben benne vagyunk. Juice: Ő a lelkitársam,mindent megtudok vele beszélni amit csak szeretnék,bízunk egymásban és mind a ketten tudjuk,hogy ez örökre így is marad.
Fiona: ő kis félős csaj ahogy egy idegen meglátja, dee mi jól tufjuk hogy az a kis csaj nagyon is eltünik amikor csak ki vagyunk;)
És Pamela: ő így nekünk a csajokkal a2. anyukánk, mindig félt minket de ha látja nincs baj jön azonnal velünk és megy bele a rosszba,de ő egy igazi érett nő aki mindig tudja hogy mit csinál.űNa de akkor folytassuk.
Anyával és apával pihenünk a medencénél amikor egyszer csak apát hívják, nemértjük hogy délután ki keresi ilyenkor. Apa felorditott az örömtől ahogy felvette a telefont.
Egy nagyon régi barátja kereste aki több tíz éve elment,mert egy felkapott rock bandába került be basszus gitárosnak,azóta úgy befutottak hogy mindig mennek fellépni más más orszagokba, ezre szerelmesek beléjük( főleg csajok) de meg is értem..
Utoljára akkor voltak itt amikor én még csak 3 éves lehettem, semmire nem emlékszek, de így nagyjából tudom hogy néz ki, meghát ugye internet:)Apa ahogy lerakta a telefont jött szaladva hozzánk a nagy hírrel. Csajok nem hiszitek el hogy kikeresett az előbb.
Naa mesélj. mondta anya vicces gúnyosan.
Kirk. Lejönnek erre a nyárra ide hozzánk ,legalább is ebbe a városba, és egész nyáron itt maradnak mert itt lesz rengetek fellépésük, és akkor már kinem hagynának minket hogy ne találkozzunk.
NAAA EZ TÉNYLEG SZUPER, de rég láttuk őket biztos sokat változtak.
Ők a rock bandások igaz? ( méghogy nem tufnám kik ők majdnem mindennap őket szoktam hallgatni,annyira imádom az ők rock zenéiket)Apa mutatot gyorsan egy képet róla amit most talált.(Azt a mindenit,de jól néz ki basszus)
Jaah,tényleg.. aligbírtam megszólalni,mert elcsuklott a hangom is a kiváncsiságtól.Mikor jönnek hogy tudjunk készülni rájuk?
Egy hét múlva pont,pár utcával arrébb vettek ki egy házat addig ott fognak lenni és inkabb gyakorolni.
Huu jó hamar itt van az az 1 hét.
Bizony szóval holnap vagy holnap után bekéne vásárolnunk kicsim,ugye segítesz?
Persze..
ESTÁS LEYENDO
Az Apám Barátja
RomanceTrix vagyok,16 éves. Amerikában élünk a családommal.Nagyon sok barátom van és jó életem. Apámnak van egy régi jó barátja Kirk, de ő azóta egy híres Rock bandában lett az egyik legjobb basszus gitáros.Utoljára akkor járt itt nálunk amikor én még csak...