Bölüm 3: Nerdesin Naruto?

12 3 2
                                    


Sasuke akşam uyandığında birkaç dakika boyunca dalgınca yatağın yan tarafına baktıktan sonra ancak dün gece olanları ve sabah evine gelip yanında uyuyan yakışıklı erkeği hatırlayabildi. Yataktan kalktıktan sonra evi turlayarak onu aramaya başladı. Mutfağa girdiğinde tezgahları ve masayı süzerek gördüğü yemekleri ve poşetleri anlamlandırmaya çalışırken bir not gördü. Notu eline alıp okumaya başlarken güneşinin çoktan gittiğini anladı.

'Günaydın! gittiğim için bana kızma olur mu? Gitmeden sana uyandığında yiyebileceğin bir şeyler hazırlamak istedim. Dolabında düzgün hiçbir şey yokmuş buna çok kızdım. Sadece hazır gıdalarla ihtiyacın olan besinleri alamazsın. Sana güzel bir alışveriş ve güzel yemekler hazırladım. Onlar bitince alışverişini yap ve gerekirse kendine yapmak için sağlıklı tarifler öğren. Seninle bir gün tekrar karşılaşacağız o zamana kadar kendine daha çok özen göster.'

Sasuke onun tam bir aptal olduğunu düşündü, acımasız bir aptal. Naruto onun evini biliyordu, Sasuke ise onun hiçbir şeyini bilmiyordu. Ona ulaşabileceği hiçbir şeyi yoktu! Sasuke birkaç saatini neden ona numarasını ya da ulaşabileceği hiçbir şeyini bırakmadığını düşünmekle geçirdi. Aslında birkaç saatten çok daha fazlasını harcayabilirdi, eğer düşünmeye başladığı an başlayan baş ağrısı dayanılmaz seviyeye gelmeseydi.

İlerleyen zamanlar da daha çok içine kapanmıştı, çevresindeki insanlar onun daha da umursamazlaştığını düşünüyordu. Bahsedilen insanların başını ise abisi İtachi ve en yakın arkadaşı Neji çekiyordu. Sasuke ile az da olsa iletişim kurabilen yegane insanlardı onlar, ama       '-dı' işte.

Artık onlar için bile Sasuke'yle iletişim kurmak imkansızlaşmıştı. Sasuke bunu fark etmiyordu bile. Gecelerini güneşiyle karşılaştığı sahili turlamakla geçiyordu. Cenneti tadıp ardından iğrendiği dünyaya düşmüş gibiydi, onu tekrar görüp birkaç dakika sohbet etmeden ölmek istemiyordu, hatta o birkaç dakika sohbet için hayatından bile vaz geçerdi. 

Yine sahilde turladığı gecelerden birinde artık dayanamayarak çöküp ağlamaya başladı.

''Nerdesin Naruto?''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sasunaru: AnksiyeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin