פרק 1

380 10 3
                                    

"תתעוררי כבר!״ גברת סוזן צעקה לי באוזן, מיד התעוררתי, מפוחדת.
"יא חתיכת זבל!״ גברת סוזן צעקה והורידה את הסמיכה הדקה שהיה לי במהירות מגופי, "אמרתי לך לקום בשש וחצי בדיוק לנקות את הבית עם יהלי, ליאל ורוני!!!!" גברת סוזן המשיכה לצעוק, אני מצמצתי, "ועכשיו, שבע וחמישה!!!" גברת סוזן צעקה, היא הורידה את הקול שלה, "אין לך ארוחות לשני ימים" היא אמרה ודפקה את הדלת.
כנראה כל הבנות ישנו "מאוחר" כי כולם היו מבוהלות.
יהלי, ליאל, רוני ואני חברות הכי טובות, אנחנו כמו אחיות, אנחנו מטפלות אחת בשנייה, נושנות באותו החדר והן סובלות בדיוק כמוני.
אני, ליאן, בת 11 וחצי, יהיה לי יום הולדת עוד חודש או שניים, אני לא יודעת, זה לא שחוגגים לי אותו גם כך, טוב אני לא יגזים, החברות שלי כן אבל זה כולה יום בעולם שבכלל לא חשוב לאנשים חשובים, לדוגמה לאליטה תדהר, האישה שנות לי את השמחה בעולם, אליאנה היא החיים שלי, בחנוכה, שגברת סוזן יוצאת מהבית ומשאירה את הבת שלה אחראית אלינו, אנחנו רואות את הפסטיגל.
רוני, בת 12 והיא הכי חכמה מכולנו, היא לימדה אותנו כאשר היינו (לפחות אני הייתי) בת 8 לכתוב ולקרוא.
ליאל בת 14 והיא ממש ממש ממש יפה, כאילו היא יכולה להיות דוגמנית, אפילו שהיא יותר גדולה ממני בכמה שנים זה לא מפריע לנו, אנחנו עדין חברות הכי טובות.
ויש את ליהי, היא בת 10 ושלושה רבעים, היא מתחברת איתי הכי טוב, שנינו קרובות והיא האחות הקטנה שאף פעם לא הייתה לי.
"בוקר טוביק" ליהי אמרה וחיבקה אותי, "בוקר טוב" אמרתי בחזרה לליהי, "בוקר טוב" אמרתי לליאל ורוני.
ארבעתנו התחבקנו, "גברת סוזן ממש כעסה היום" רוני סיפרה לי, ליהי הסכימה, "היא הייתה מטורפת... כמוון בצורה רעה".
"אוי, שלום!" שמענו את גברת סוזן אומרת, "את רוצה את אחת מהם...?" , "מי זאת" לחשתי.
"אין לי מושג" ליאל אמרה, "אני יביא לך ברעיון אחת אחת, ואז תבחרי את מי את רוצה, אוקיי?" גברת סוזן אמרה.
שמעוני את גברת סוזן באה, "ליהי, בואי" היא אמרה וגררה את ליהי, היא סגרה את הדלת.
"מי זאת יכולה להיות?" אני לחשתי...

הבת של אליאנהWhere stories live. Discover now