פרק 5

121 6 0
                                    

אחרי כמה שעות, גברת סוזן התקשרה "מירי, חוזרת עוד דקה" אמרה, מירי הודיעה לנו ושלחה אותנו לחדרנו, היא סידרה הכל ונעלה אותנו בשניה האחרונה, המנעול נפתח ושמעו את גברת סוזן חוזרת.
"וואי, מירי, את לא מבינה איזה כיף היה!" גברת סוזן השוויצה, שמענו שגברת סוזן באה לדלתנו, "יופי, נעלת אותם בפנים" היא אמרה ופתחה את הדלת, ישבנו שם ביחד וגברת סוזן שלחה לנו מבט.
"אתן חושבות שאתן מלכות העולם, אבל אתן יודעות מה? העולם לא רוצה מלכות, במיוחד לא אתן אז
תפסיקו לישון ותתעוררו!"
"טוב מותק, את יכולה ללכת" גברת סוזן אמרה למירי, מירי חייכה, "כן אני צריכה ללכת לקנות לבייבי אוכל" מירי אמרה, היא עזבה את הבית במהירות.
בייבי הוא הכלב של מירי, הוא גדול ונחמד, מירי מביאה אותו לפעמים שהיא באה להשגיח עלינו.
גברת סוזן חייכה חיוך מזויף ורשע, "נינת בולגרשטיין, האישה המדהימה שהייתה כאן.." אמרה, כולנו חיכינו לשמוע מה גברת סוזן אומרת, "רוצה לקנות את רוני, ב450,000 ₪" גברת סוזן אמרה בשמחה, רוני חייכה, וכולנו מיאנו כפיים, "רוני שלנו , ותישאר בלב!" ליהי ואני חזרנו.
רוני צחקה וחיבקה אותנו, "טוב רוני, היא באה בצהריים מחר, קיבלת אמא חדשה מאוד מוצלחת" גברת סוזן אמרה ברשעות, "מזאת אומרת?" רוני שאלה, "היא עשירה מאאאאוד" גברת סוזן צחקה, מושכת את ה"א" במילה.
גברת סוזן עפה מהחדר, רוני הייתה שמחה, סוף סוף הייתה לה אמא!
ורוני המסכנה הייתה כאן מהיום הולדת הראשון שלה, אחרי שאימה ואביה (ז״ל) נהרגו בתעונה, סוף סוף יש לה משפחה❤️
באמת שאני שמחה, ואני חושבת שרוני תשמח מאוד בביתה החדשה.
רוני חיבקה אותי, אני בתבלבלתי, אוי #%$? אני אמרתי את זה בקול, ליהי אמרה "כן", "גם את זה אמרתי בקול?" שאלתי, ליאל צחקה וכולנו התחבקנו.
אבל עצוב שזה היום האחרון שרוני תיהיה איתנו, אבל כולנו שמחות בישבילה.
"את תיהי חסרה לנו רונה" ליאל אמרה, ליהי הסכימה "ניתגעגע מאוד".

הבת של אליאנהWhere stories live. Discover now