מתחת למסיכה

30 4 25
                                    

סליחה שנעלמתי!!!! לא הצלחתי לכתוב.
בכל מקרה הספר הזה ימשיך גם אחרי נובמבר והוספנו עוד המון איוס אז זה יהיה נחמד!!!
הפעם זה ארנג'ד מאריג' של האנטלואו. ווילו נהיית ראש איגוד הצמחים ומתחתנת עם האנטר כי בלוס הכריח אותם. כן. מגניב מאוד.
אגב באיו הזה יום האיחוד הרבהההה יותר רחוק וגם האנטר לא יצא לאקליפס לייק.

אה וגם הייתה לי אתמול יומולדת. ולאמא שלי יש היום. מזל טוב!!!!

•••

עבר כבר חודש שלם מאז שווילו נהפכה לראש איגוד הצמחים.

חודש שלם מאז שנאלצה לעזוב את משפחתה וחבריה לטובת התפקיד.

חודש שלם מאז שהיא נאלצה להתחתן עם הפרחח של הקיסר, השומר המוזהב.

ווילו הייתה נותנת הכל בשביל לחזור לחיים הישנים שלה, איפה שעדיין היו לה חברים ומשפחה, ואפילו חיית כוח. לפני שהיא נאלצה להתחתן עם האחיין השחצן של הקיסר, שרק לחשוב עליו הרתיח את דמה של המכשפה הצעירה.

אין סיכוי שהאידיוט הזה עבד אפילו רגע אחד בשביל להשיג את המעמד שלו. הוא קיבל את כל הכוח שלו רק בגלל שהוא קרוב משפחה של הקיסר בלוס, ואז הוא עוד מעז להסתכל על אנשים אחרים מלמעלה. כולל עליה.

ווילו קימטה את הדף שהחזיקה בכעס מהמחשבה, לפני שהבינה שזה כנראה היה רעיון רע. היה אסור שיגלו שהיא הייתה כאן, בחדר של בעלה, מחטטת בדברים שלו במטרה למצוא מידע על גברת הינשוף או על התלמידה בת האדם שלה.

היה אסור שיגלו שהיא עדיין מחפשת קשר אל החיים הישנים שלה.

לא שהחיפוש הועיל בנתיים בכל מקרה. כל מה שהיא מצאה היו רק ערימה של מכתבים מהקיסר, ספרים מרופטים והרבה יותר מדי בובות פרווה.

היא לא ידעה מה הטריד אותה יותר, המחשבה שגבר בן עשרים וחמש ישן עדיין עם בובות פרווה, או המחשבה שהפרחח המוזהב מסוגל להתנהגות אנושית.

ווילו נאנחה ופנתה להביט בארון. היא לא באמת עומדת למצוא שם מידע, נכון? איזו סיבה יש למישהו להסתיר מסמכים בתוך ארון בגדים?

אבל באותה מידה, מה כבר יש לה להפסיד מלחפש?

היא פתחה את הארון באיטיות וניסתה להציץ פנימה, אבל כמעט נפלה כשכדור צהוב שוגר מבפנים וכמעט התנגש באפה. ווילו הרגישה את ליבה דופק במהירות בזמן שהסתובבה להביט בכדור המרחף. לקח לה כמה שניות להבין שהיה מדובר בכלל בחיית כוח.

למעשה, היה מדובר ביותר מסתם חיית כוח.

״קלובר? מה את עושה כאן?״

הדבורה זמזמה בשמחה והקיפה את הראש של ווילו בתעופה כמה פעמים לפני שלבסוף נחתה על כתפה. התחושה הייתה מוזרה, אך מנחמת. היא בהחלט התגעגעה לחיית הכוח שלה.

Hunter Month|אתגר לנאנווורימוWhere stories live. Discover now