שיחה עם מלך מת

34 4 48
                                    

תכננתי לכתוב משהו על האנטר ופלאפג'ק אבל החלטתי שאני אסיים קודם את הארק שהתחלתי ברויאליטי אז תהנו!
אני כל כך טוב בפניות של 180 מעלות :>

---

קיילב שכב במיטתו, רק נר אחד דולק ומאיר את החדר שלו, והצטער על כך שמלכים לא מקבלים חופשה מהחובות שלהם. במיוחד עכשיו, כשנולד לו תינוק.

האנטר היה כבר כמעט בן חודש, אבל לקיילב לא היה מספיק זמן לבלות איתו. בהחלט לא כמות הזמן שהיה רוצה.

הוא כן ידע שהאנטר נראה בדיוק כמוהו - אבלין לא הפסיקה להתלונן על כך שהתינוק שלה לא דומה לה בכלל - והוא ידע שהוא מאוד אוהב את דוד שלו, פיליפ.

היה נחמד לראות את פיליפ שמח שוב. הוא היה כל כך מרוחק ושקט במשך שנים, עד שקיילב פחד שהוא איבד את אח שלו לתמיד.

למרות שנסיך הצעיר עדיין נמנע מלדבר עם אחיו הגדול אם הוא היה מסוגל לזה.

קיילב נאנח ופנה לכבות את הנר שעל השידה, אבל קפא במקומו כששמע את נקישת הידית והדלת הנפתחת. הוא שלף בזהירות את הסכין - שהפעם שמר אותה מתחת לכרית - והתכונן לתקוף את הפולש.

לפחות עד שהוא ראה את פיליפ בפתח.

״אבלין?״ שאל קיילב.

פיליפ חייך. ״היא עושה את זה הרבה? מתחזה אליי בזמן ביקורי לילה מסעירים?״

אז זה באמת היה פיליפ.

״אתה בסדר? קרה משהו?״

״רק רציתי לדבר.״

זה היה חדש. קיילב הניח את הסכין על השידה, לצד הנר הדולק, והזדקף במקומו כשפיליפ התיישב לצידו על המיטה. הוא היה כמעט בטוח שהוא חולם. או שזה טריק מרושע של אבלין. אחיו הקטן לא התקרב אליו כל כך מיוזמתו עוד מאז התאונה.

פיליפ גירד את אפו במבוכה, כאילו הוא לא ידע איך להתחיל את השיחה הזאת. כשהוא דיבר בסופו של דבר, הוא אפילו לא הסתכל על קיילב. ״אני מצטער.״

קיילב הרים את גבותיו בבלבול. ״על מה?״

״על איך שהתנהגתי כל השנים האלו. אני...״ הנסיך הצעיר היסס, ובסוף המשיך בקול שקט כל כך שקיילב היה צריך לרכון אליו בשביל לשמוע. ״אתה מפחיד אותי.״

קיילב ידע כבר שזה המצב, אבל לשמוע את זה מפיליפ עצמו כאב יותר ממה שהוא היה רוצה.

״זאת אשמתי.״ הוא מלמל. ״אני פגעתי בך. אני הרסתי לך את החיים. יש לך כל זכות לשנוא אותי.״

״אני לא שונא אותך.״ פיליפ נשמע מופתע מהאשמה. ״אני פשוט...״ הוא נאנח. ״הייתי רוצה שהכל יחזור להיות כמו פעם. לפני שאמא ואבא...״

מתו. נרצחו על ידי מכשף. מכשף כמו קיילב. כמו אבלין. כמו האנטר.

פיליפ הרים את מבטו. זאת הייתה הפעם הראשונה בכל השיחה שהוא הסתכל ישירות על קיילב. אפילו באור הקלוש, הכאב בעיניו היה ברור. ״למה התחתנת עם מכשפה?״ הוא שאל בשקט.

Hunter Month|אתגר לנאנווורימוWhere stories live. Discover now