עוד פעם ארנג'ד מאריג'!!! יאייי!!!!
•••
ווילו שכבה על המיטה שלה בטירה של הקיסר, כיסתה את פניה עם כרית וקיללה כל החלטה שהייתה לה בחיים.
בכל פעם שהיא לא הייתה עסוקה בעבודה בתור ראש איגוד, היא הייתה עסוקה במחשבה על השיחה האחרונה שלה עם השומר המוזהב. מה שאומר, לילות שלמים שבהם הייתה עסוקה בלהתחרט על כך שהיא הודתה לו.
כלומר, נכון, הוא הציל את קלובר. ווילו עדיין לא עיכלה את העובדה שהיא לא איבדה את חיית הכוח שלה לתמיד. אבל מצד שני, הוא היה השומר המוזהב. היא שנאה אותו. היה אסור לה לתת לו לראות את הצד הזה שלה. הוא ישתמש בזה רק בשביל לפגוע בה.
היא נאנחה והורידה את הכרית מהפנים. קלובר שכבה על מסגרת המיטה והביטה במכשפה בסקרנות. ווילו רטנה והתיישבה לפני שהרימה את קלובר והתחילה ללטף אותה. היא באמת התגעגעה לחברה הקטנה שלה.
וכמובן שקלובר הייתה חייבת להרוס את הרגע בזמזום עיקש.
״את עדיין רוצה לפגוש אותו?״ שאלה ווילו בעייפות. היא כבר הספיקה לספור את כמות הפעמים שקלובר ביקשה ממנה את זה בשבוע האחרון.
קלובר המשיכה לזמזם.
ווילו הרימה את ידה בהכנעה. אחרי הכל, זאת לא הייתה בקשה מסובכת מדי. ״בסדר, נלך לבדוק אם הוא בחדר.״ היא הסכימה, לפני שהסתירה את קלובר מתחת לחולצה שלה ויצאה למסדרון.
השעה הייתה מאוחרת, ובקושי היו אנשים בטירה. יהיה קל ללכת לחדר של השומר המוזהב מבלי שאף אחד ישים לב. וגם אם מישהו ישים לב, מותר לה ללכת לחדר של בעלה, נכון? זה לא אמור להיות מוזר.
היא הלכה בדרך שהיא שיננה בחודש האחרון, עד שנעצרה מול אחת הדלתות. היא לא הייתה נראית שונה מכל שאר הדלתות במסדרון. לא היה ברור ממבט ראשון שהיה מדובר בחדר של האחיין של קיסר, אבל ווילו למדה מהר מאוד שהוא לא היה נחשב לאצולה בקרב האנשים בטירה. לפחות לא יותר משאר ראשי האיגוד.
ווילו דפקה על הדלת בעדינות. לא הייתה תשובה. היא תכננה להסתובב ולחזור לחדר שלה, אבל אז נזכרה שוב בתחינות של קלובר בשבוע האחרון לפגוש את החבר החדש שלה. במקום ללכת, ווילו פתחה את הדלת בזהירות.
״שומר מוזהב?״ היא שאלה בשקט. לא הייתה תשובה. כנראה הוא יצא למשימה. ווילו נכנסה פנימה וסגרה את הדלת מאחוריה, נותנת לקלובר לצאת מהמסתור שלה. ״את חושבת שהוא השאיר כאן את פלאפג׳ק?״ היא שאלה את חיית הכוח.
במקום לענות, קלובר רק זמזמה בשמחה. ווילו הניחה שזה אומר שהתשובה שלילית. הרי למה שהוא ישאיר את חיית הכוח שלו ללא השגחה? היא התלבטה אם כדאי לה להישאר לחכות בחדר או לנסות בפעם אחרת. היא בדיוק התחילה לפנות אל הדלת כשזאת נפתחה, וחשפה מאחוריה את השומר המוזהב.
YOU ARE READING
Hunter Month|אתגר לנאנווורימו
Fanfictionחודש שלם של האנטר מבית הינשוף! בגלל שאין לי כוח להתחיל סיפור חדש לנאנו. זה פשוט המון המון וואנשוטים רנדומליים ונהדרים על האנטר שכולנו אוהבים :> אה ותודה ל@NAAMA148 על הכריכה והרעיונות.