Nermin hanim babası Mehmet beyin nikah hazırlıklarına ilgilenirlen buse lerde ise günler olabildiğince hızlı ve süpriz dolu geçiyor du.
Barış akşam eve kız arkadaşı baharı davet etmişti ama buse ye süpriz yapmak istediği için bu durumdan ona bahsetme di. Buse ise o gün akşam için 29 ekim dolayısıyla babasının dan akşamki orotoryuma için izin almış ve akşam için hazırlık yapıyordu.
Arkadaşları ile gittiği orotoryum da kendini çok huzurlu ve mutlu hissediyor du. Kendine güveni gelmiş sorun yaşamadan akşam arkadaş lari ile dışarı çıkabiliyor du.
Akşam 21.00 de biten orotoryum sonrası sesini kıstı ğı telefonuna bakınca abisinin onu birkaç kere aradığını gördü.
Sessizce "Huzurla başlayan aksam annesinin yokluğunu aratmayan bir abi ile son bulacak belli oldu" dedi.
Eve geldiğinde kapıyı abisi açtı ve sessizce tısladi
" dışarı çıkacak günü mu buldun buse ? Misafir var.
"Kim misafir"
" gir hadi içerde görürsün"
Buse içeri girdiğinde misafir odasının baya kalabalık olduğunu gördü ve hemen anladı abisi kız arkadaşını tanıştırmak için getirmişti. 2 bayan vardı birde abisi ile kız arkadaşını tanıştıran kemal Abi ve eşi handan abla. Buse herkesin elini sıkarak hoşgeldiniz dedi. Ve boş bir koltuğa oturdu. Sorun şu idi kimse abisi başta olmak üzere kız arkadaşı ile tanistirmamislardi buse yi. O zaman bu kızlardan hangisiydi. Herzamanki gibi kaleyi kim içten feth ediyorsa kesin odur diye düşündü.
Sohbete katıldığında babası ile sıcak bir sohbete giren bayana dikti gözlerini ve inceden önceye alıcı gözle inceledi onu. Ne kadar zarif bir kızdı. Güler yüzlü, sıcak kanlı hemen içi ısındı kıza. Güler yüzlü olduğu kadar çokta güzeldi. Çağla yeşili gözleri ile ışık saçıyor du sanki. Ev arkadaşı da hanım bir kıza benziyor du. Ağır başlı,az konuşan bir kızdı. Bu senin kafası pek sarmadi. Hem sarmasada olurdu. O abisinin kız arkadaşını tanima derdin deydi. Sürekli soru sorup sohbet ediyor du.
Abisinin buse "bana yardım etmek istermisin çayı hazirlayalim. Demesi üzerine buse izin isteyip abisi ile mutfağa geçti.
Abisi kız arkadaşını nasıl bulduğunu sordu.
Buse
" abi çok tatlı bir kız. Çok sevdim, çokta güzel sıcak kanlı hoş sohbet benim gibi geveze bayıldım bayıldım."
Barış hayret dolu bakışlarla buse ye baktı.
"Buse kızla tam konuşmadın bile beni üzmemek için diyorsun sen"
"Abi ne diyorsun nasıl konuşmadım yarım saattir sohbet ediyoruz ya, ayrıca gözlerine bayıldım o ne kadar güzel bir yeşil maşallah "
Abisi sesi bir kahkaha atarak
" buse yanlış anladın benim kız arkadaşım şule değil bahar senin konuştuğun kız benim kız arkadaşımın ev arkadaşı"
Buse şaşkın gözler le
" ciddi misin abi hiç belli etmiyor ben de içimden ne kadar soğuk bir kız diye düşünmüştüm evde bir tane buzdolabı vardı ikinci e ne gerek var.Abisi
" buse tanışan çok seversin ilk anda biraz soğuk duruyor ama çok iyi biri bahar emin ol seveceksin."
" inşallah abi " diyerek çay tepsi ile misafir odasına geçti.
Çay ikram etti ve tekrar yerine oturup bu sefer abisinin asıl kız arkadaşı olan bahar süzmeye başladı aslında çok hanım bir kızdı. Soğukluğu ağır başladığından geliyordu o da haklı heyecanlı ve ciddi düşündüğü evlenme hayali kurdu adamın ailesiyle ilk defa karşılaşmıştı. Buse nermin hanım'ın bu kızdan çok hoşlanacağını tahmin ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜN PERİSİ
Romanceilk göz ağrısı Hakan'ın o ela gözleri ile tanımış ti dünyayı buse. Bu kadar acı çekeceklerini bilse severmiydi hiç onu üzermiydi ela gözlü aşkını. ..... hikâyenin tüm hakları saklıdır.