Bu gün haftasonu olduğu için rahattık dün ne zaman uyuduğumu bilmiyorum veya şuan evin neresinde olduğumu ama bir koku var tatlı bir koku. Karamel gibi...
Gözlerimi açtığımda Bakugou nun yüzünü gördüm. Oturma odasındaki ikili koltuğa başını yaslamıştı öyle uyuyordu. Bence çok tatlı. Aman ne düşünüyorum ben. Hem ben anca insanlara zarar veririm. Sonradan fark ettim bende Bakugou nun omzunda yatıyordum daha doğrusu kolunu omzuma atmıştı bende neredeyse göğüsünde yatıyordum.
Sonra etrafıma baktığımda Drnki nin Jirou ya sarıldığını ve Mina nında Kirishima nın dizinde yattığını gördüm
Bende hemen telefonumu çıkarıp fotoğraflarını çekicektim ama telefonum bi türlü açılmadı. Biraz fazla kıpırdamış olucamki Bakugou uyandı uyanınca kırmızı gözlerinin en derinine baktım. Ayılınca ne olduğunu anlamaya çalıştı.B:Ne yapıyorsun sapık mısın?
E:Sanada günaydın.Sessiz ol uyanacaklar.
B:Soruma cevap ver
E:Kolunu omzuma atıp beni göğsüne çeken sensin ve kolunu çekmediğim sürece kalkamam.
B:Tch. Heryerim tutulmuş insan misafirine yatak verir.
E:Salak bende burda oturarak uyuya kalmışım.
B:Bana salak deme ve benim telefonumla ne yapıyorsun?
E:Ha bu senin telefonun mu? Demek o yüzden açılmıyor.
B:Sen harbi salaksın al şu telefonunu ve benimkini ver.
Telefonumu alıp onların fotoğrafını çektim. Sonra aklıma Sero nun burada olmadığı aklıma geldi.
E:Sero nerde?
B:Ne biliyim be?
S:SİZİ kim bu hale getirdi sandın.
B:Şerefsiz sen öldün.
E:Ayıp oluyor
S:Yoo sevenleri kavuşturmanın neresi ayıp.
M:Sen nasıl bir pisliksin
K:Sen bana pislik mi demek istiyorsun
M:Hayır canım
S:Al işte itiraf etti
M:Burada bir tane shipper var oda benim.
S:Tartışılır.
K:Sevgilimin mesleğini çalma.
Herkes:NEEEEEEE
M:Tamam çıkalım
K:Seni seviyorum
M:Bende
Herkes:NEEEEEEE
B:Özürlü gibi tepki vermeyi bırakın.
S:Shipim gerçek oldu darısı geri kalan iki çiftimizde.
B:Lan senin kafanı patlatırım.
E:Ayıp oluyor ama
J:Sen nasıl bir insansın be
D:Valla bence bir sorun yok.
Bakugou dışında herkes: Oooooooooo
Jiro kızarmıştı Denki yi tanırım ve her jiro ya baktığında gözleri ben aşığım diye bağırıyordu. Onun adına sevindim bana bağlı kalması çokta iyi olmazdı.
K:Bu bir aşk ilanı mi?
D:Evet
M:Hayırya ben Eyoki yle shipliyordum onları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou × reader
AcakSarı gül ayrılığı temsil eder sanıyordum oyasa bizi birleştirdi. Ben bir villainin kızıyım diye bağırdım. Oysa yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. İlk kitabım umarım beğenilir