1 AY SONRA...............................................
Hızlıca giyinip evden çıktım ve Denki nin kapısını çaldım. Kapıyı Miya teyze açtı.
M:Günaydın tatlım
E:Günaydın. Denki hala uyuyor mu yoksa?
M:Hay-
D:Günaydın ve hoşgeldin leydim.
E:Sanada günaydın ve hoşbuldum.
M:Çocuklar gelin kahvaltı yapalım
E:Saol Miya teyze ya ama okula gidelim biz.
D:Evet anne başka zaman diğer arkadaşlarımızıda getiririz.
M:Getirin tabi.
D:Görüşürüz annecim.
Diyip annesinin yanağını öptü.
Bende Miya teyzeye el sallayıp gülümsedim.Denki'yle beraber yürüyorduk. Okula azkalmıştı.
E:Heyecanlı mısın?
D:Hemde çok.
Bu gün spor festivali vardı ve ben birinciliğe oynayacaktım. Karşımdaki en büyük engel Bakugouydu. Tabiki diğerlerinde küçümsemiyorum. Nasıl olsa her an herşey olabilir.
Okula varmıştık.D:Ben sana güveniyorum yaparsın sen özgünlüğün mükemmel.
B:HEPİNİZİ YENİCEM SALAKLAR. ÖZELLİKLEDE SENİ YARIM SALAK!!!
D:Geldi assolist
E:Haaa kim yenermiş görürüz.
B:TABİ Kİ BEN SENİ YARIM MAL!!!
E:Bağırmayı kes gerizekalı 1. lığı asla sana bırakmam.
B:BANA GERİZEKALI DEM-
Lafını bitirmeden onun ağzını elimle kaptmıştım.
E:Bağırma dediğimi hatırlıyorum.
Bunu gayet ciddi söylemiştim ama şu anda ödüm kopuyor. Bakugou nun ağzını elimle kapattım ben malım.
B:Bana emir veremezsin ve eğer bir daha böyle bişey yaparsan SENİ OKUL BAHÇESİNE GÖMERİ-
Aynısını yine yapmıştım festivalden önce cesur ve güçlü olduğum izlenimini veriyordum. Bakugo ya olmasada çevremizdekilere bu onların korkmasını sağlayacaktı en azından ben öyle düşünüyorum.
E:Sana emir vermedim sadece rahatsızlığımı dile getirdim ve beni okul bahçesine gömebilmen için kırk fırın ekmek yemen lazım.
Dedim ve Denki nin kolundan çekiştirerek okulun içine girdim.
D:Sen Eyoki misin?
E:Sen mal mısın? Tabi ki Eyokiyim.
D:Birden cesaret patlaması mi yaşadın yoksa intihar etmeye mi karar verdin?
E:Sadece oyunculuk yeteneğimi kullanıp cesurmuş gibi davrandım.
Yoksa korkudan kalp krizi bile geçirmiş olabilirim ama hissetmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou × reader
РазноеSarı gül ayrılığı temsil eder sanıyordum oyasa bizi birleştirdi. Ben bir villainin kızıyım diye bağırdım. Oysa yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. İlk kitabım umarım beğenilir