Kamp Yeniden

27 3 168
                                    

Sanırım suyu kullanmalıyım.

İç ses:Buzu kullanmayacağına göre herhalde yani. Salak mısın?

"Deme öyle ne salaklığımı gördün."

İç ses:İstersen bunu okurlara soralım bence onlar gereken cevabı verir"

Abuzer hoca hepimizi birbirimizle eşleştiriyordu. Uzun uğraşlar sonucu ortaya bir liste çıktı.

Bakugou - Kirishima
Midoriya - Sero
Horişima - Denki
Todoroki - Aoyama
Mina - Uraraka

Falan filan. Ben Denki yleyim. Güzel bir maç olacağa benziyor. Biz 3. Olarak dövüşücez.

Katsuki Kirishima mücadelesini çok merak ediyorum. Acaba kim kazanacak?

Abuzer hocanın işaretiyle başladılar.

Kaysuki patlamalar yaparken Kirishima sertleşerek çoğunu püskürtüyordu. Katsuki Kirishima nın yaklaşmasına izin vermiyordu. Yakın dövüşte Kiri nin avantajlı olduğunu biliyordu.

Hararetli bir dövüşün ardından. Katsuki nin sinirinin tepesine çıkması sonucu Kiri ye benim yağuşuhlu gurt bağuşlu ultra güçlü aslanım büyük bir patlama gönderdi.

Patlamanın etkisiyle Kiri savrulurken benimde Saçlarım birbirine girdi.

Kazanan Katsuki ydi. Katsuki değişik gülümsemesiyle yanıma doğru gelirken ben sabredemeyip boynuna atladım. Oda Kollarını belime doladı.

Daha sonra ikinci maç Sero Midoriyaydı. Yine heyecanla maçı izledim.

Kazanan Sero oldu. Midoriya nın yanına gidip ona sarıldım ve

E:Üzülme sen elinden geleni yaptın dedim.

Mido:Saol Eyoki-chan.

E:Ricaederim biz arkadaşız.

O sırada Katsuki yanıma gelip beni kolumdan çekti.

B:Sen ne yapıyorsun?

E:Teselli ediyorum. Ne oldu ki?

B:Ona sarılıyorsun.

E:Katsuki saçmalama. O sadece arkadaşım bunu sende biliyorsun.

B:Bak Denki yle yakın olmana bişey demedim ama sen ileri gidiyorsun!

E:İleri falan gitmiyorum. O sa-de-ce arkadaşım. Bana güvenmiyor musun?

B:Her önüne gelene sarılıyorsun amacın ne?!

E:Neden bahsediyorsun ya?! Nedemek istiyorsu?!

B:Ben-

E:Herneyse bana güvenmediğin sürece yüzüne bakmam!!!

Katsuki yi orada bırakıp diğerlerinin yanına gittim. Aşırı sinirlenmiştim. Tabi biz tartışırken sıra benle Denki ye gelmişti.

Karşı karşıya geçtik. Denki bana piç smile attı bende ne yapacağını anladım. Bulunduğumuz yerin zeminini saf suyla kapladım. Ne kadar su tarafımı kullanmak istemesemde onuda ortalamanın üstünde iyi kullanırdım.

Büyük bir elektrik akımını suya verince. Whey diye kaldı. Bende yerdeki suyla onu su balonunun içine aldım ve Aizawa sensei in çizdiği çizginin dışına taşıdım.

Böyle böyle herkes savaştı. En sonunda hepimiz yerde sürünerek sınıfa girdik.

Mina:Hadi gel kantine gidelim.

E:Olur.

Minayla tam kapıdan çıkacakken İida önümüzü kesti.

İ:Kızlar yarın sınıfa yeni biri gelecekmiş ve şimdi yurda gidebilirmişiz. Ders işlenmeyecekmiş yorulduk diye.

Bakugou × readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin