7. interjú

124 19 1
                                    

Ezt az interjút Ghlheni -vel készítettem. Érdemes benézni az ő oldalára is! ❤️

Mesélenél magadról egy kicsit az olvasóknak?

Szóval én Heni vagyok, 17 éves, és már két éve foglalkozom az írással. Hobbim az olvasás, írás és még fotózni is szeretek. A zene is az életem része és aki meg akar ismerni, annak tudnia kell, hogy hatalmas Harry Potter és forma-1 rajongó vagyok!! Ez a kettő legfontosabb tény rólam! :D

Mit jelent számodra a Wattpad?

Régen nem igazán érdekelt, mert csak olvasásra használtam, de azt is csak ritkán, ezért sok ideig letöröltem, de miután megismerkedtem az írással, rájöttem, hogy imádom ezt az alkalmazást és nagyon is hasznos a kezdő írók, vagy az olvasók számára.

Hogyan találtál a Wattpadra?

Egyik volt osztálytársam ajánlotta, aki folyton erről az appról beszélt, így én is kipróbáltam akkoriban, milyen is lehet. Egy percig se bántam meg. <3

Az írás csak egy hobbid, vagy komolyan szeretnél később foglalkozni ezzel?

Az írás nemcsak egy hobbi. Igen, szeretnék komolyabban foglalkozni vele és ha már felnőtt leszek, biztos vagyok benne, hogy majd még többen fognak hallani rólam, nemcsak Wattpadon;) Tenni is fogok érte!

Mi inspirál az írásban?

Igazából az, hogy ezt nagyon is élvezem csinálni és a sok-sok gondolat, elképzelés a fejemben, amit le akarok írni, egyszerűen sose fogy el, mert annyi van :D Imádom benne azt, hogy leírhatom a saját történetemet, amit én találok ki és megmutathatom az olvasóknak a saját kis könyveimet. Mindig is nagy képzeletvilágom volt és ez jó érzés átadni egy könyvön keresztül.


Miből meríted az ihletet?

Hmm, sok olyan ötleteim szoktak lenni, amik hirtelen kipattannak a fejemből és elképzelem a jelenetet, vagy akár párbeszédet. Persze néha nekem is van olyan, amikor egy bizonyos könyv, vagy film jelenet hozzá meg az ihletet, de inkább próbálok annyi saját ötletet kitalálni, amennyit csak tudok.

Hogyan állsz neki egy könyv megírásához?

Először is kitalálom, hogy miről, vagy kiről szóljon a könyv, amennyi ötlet eszembe jut, leírom és utána folyamatosan jönnek az újnál újabb elképzelések. Mivel eddig fanfictiont írtam (Harry Potter), így belevettem az ismertebb karaktereket, helyszíneket és történéseket is, csak átírtam úgy, ahogy azt én elképzeltem. Általában a kedvenc karakteremről írtam könyveket, ahogy szerintem, minden fanfiction író ezt teszi és kitaláltam egy hozzá illő történetet. Eddig már 5 könyvet írtam meg, de természetesen nem állok le és írok tovább!

Szeretnéd egyszer kiadni a könyveidet?

Természetesen! Az a nagy kitűzött célom, hogy egyszer kiadhassam a könyveimet és igazi író legyek. ❤ Még semmi sincs elveszve, úgyhogy bármi megtörténhet.

Végezetül, mit üzennél az írótársaidnak?

Leginkább azt, hogy élvezzék, amit csinálnak és ne adják fel, bármennyire is néha nehéz. Nekem is voltak mélypontjaim, de nagy nehezen mindig sikerült felállni onnan, hiszen tudtam jól, mit akarok. Írni és kész. Szóval akik ugyanúgy írnak, mint én, írjanak minél több történeteket, álmodják meg a saját könyvüket és ha csak hobbiból, ha komolyabban, de érjék el a vágyaikat és a legfontosabb, hogy szeressenek bele a könyveibe, mert az olvasók is így fognak tenni! <3 Higgyj magadban, mert képes vagy bármire!

Köszönöm az interjút! :)

Interjúk-Wattpados írókkalWhere stories live. Discover now