13. interjú

71 7 5
                                    

A következő interjú alanyom _Kats-chan_ volt. Nézzetek be hozzá is, nagyon könyvei vannak! ;)

Mindenek előtt mesélnél magadról egy kicsit az olvasóknak?

Hello mindenkinek! A nevem már nem titok itt Wattpadon. Cintia vagyok, egy fiatal középiskolás lány, aki szereti a könyveket, hobbija az írás és az olvasás. Koromat nem szertném megosztani, de 15-18 között vagyok, bár (ahogyan néha hallom xd) írásaimban ez a kor nem látszik meg.

Van egy cicám akit nagyon szeretek, csak néha az agyamra megy, de az már más kérdés :D.
Kevés barátom van, de én még ígyis néha úgy érzem, hogy nekem annyi elég is.. Ennek ellenére szeretek olykor új emberekkel megismerkedni, vagy csak beszélgetni.




Mit jelent számodra a Wattpad?

A Wattpad sokszor egy menedék számomra, ahol valamikor csak magamnak szoktam kis történeteket írni ha rossz kedvem van; és legtöbbször pedig az olvasókkal osztom meg ami éppen a fejemben van.

Minden napom néhány óráját szívesen töltöm itt, akár írás, olvasás, vagy csak unalom űzés ellen.

Hogyan találtál rá a Wattpadra?

Juj.. Nővérem sokszor olvasott rajta, mind a mai napig. Én még akkor nagyon ilyen 11-12 éves lehettem mikor felregisztráltam ide kíváncsiságból. Azóta pedig minden napot itt töltök:)

Az írás csak egy hobbid, vagy komolyan szeretnél később foglalkozni ezzel?


Jelenleg egy hobbiként tekintem, de többször is eszembe jutott már, hogy kiadnék egy könyvet vagy megpróbálkoznék vele. Ha nem is azok közül amik itt vannak Wattpadon, de szívesen szeretnék majd egyszer.



Mi inspirál az írásban?

Bármi igazából. Ha megtetszik egy kép, zene, videó vagy film akkor azt átgondolom magamban és ha úgy van, akkor egyből le is jegyzem.
Meg szeretek néha olyan témákban írni amikből kevés van, vagy egy könyv sincsen még.


Miből meríted az ihletet?



Ahogyan fent is említettem, igazából itt is bármi. Sokszor mikor írok egy könyvet akkor eszembe jut közbe egy másik és próbálom fejben tartani, vagy egy részét gyorsan leírom valahova.





Hogyan állsz neki egy könyv megírásához?


Tudni kell, hogy én K-pop és anime könyveket szoktam írni. Így először végig gondolom, hogy kinek milyen szerepe, viselkedése legyen, aztán valahogyan neki állok.
Van amikor a könyv eleje van meg és úgy igazítom hozzá a cselekményeket. És van amikor a könyv közepe van meg, és úgy jön valahogyan minden.

De próbálok egy adott ponton elindulni ami éppen az eszembe jut, vagy ha fel jegyeztem mert közelben volt egy papír vagy a telefonom, akkor bele nézek a jegyzetekbe és úgy kezdem el.






Szeretnéd egyszer kiadni a könyveidet?

Nagyon nagyon nagyon a távoli jövőben egyszer. Ha nem is majd azokat amiket itt írok Wattpadon. De igen, szeretném egyszer megpróbálni.


Végezetül, mit üzzenél írótársaidnak?

Huh.. Igazából, ha írni szeretnél könyvet (legyen az itt wattpadon vagy kézben fogható) akkor kezdj bele. A most híres írok is egyszer elkezdték valahol és nézd mi lett belőlük! :)

Tapasztalatok, kommentek alapján sok ember ugyan ott kezdi, hogy azt hiszi a munkája senkit sem érdekel, vagy nem lett elég tartalmas egy rész, könnyebb fényképpel illusztrálni azt amit elképzeltél satöbbi satöbbi.
Ha szereted akkor csináld, a hibáiból tanul az ember. Minél többet foglalkozol vele, vagy többször át gondolsz bármit amit a történetedbe akarsz írni akkor azzal csak magadat fogok fejleszteni.

Az sem baj, ha néha segítséget kérsz mástól, vagy bele nézel más munkájába, hogy mit hogyan kéne leírni, vagy fogalmazni, ilyenek.

Persze, ez mind csak az én gondolatom.
Ígyis mindenkinek sok sikert az íráshoz, csináld amit szeretsz <3


Köszönöm az interjút! : )

Nektek pedig, kedves olvasók, köszönöm hogy elolvastátok, nemsokára jön a következő interjú! : )

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Interjúk-Wattpados írókkalWhere stories live. Discover now