8. interjú

99 15 5
                                    

Interjú Zsofi111111 -el. Ha érdekel, olvass bele! Érdemes körül nézni az ő oldalán is. ️✨️❤️



Mesélnél magadról egy kicsit az olvasóknak?

Art3mis/Zsófi vagyok, és egy hatosztályos gimibe járok. Rajzolok, írok és olvasok minden mennyiségben. Főleg sci-fit, fantasyt, és fanficeket olvasok, de másfajták is beszoktak csúszni. Szeretem a matekot (kivéve a geometriás részt), és imádok zenét hallgatni.

Mit jelent számodra a Wattpad?

Egyfajta menekülést a valóság elől, a könyvek és az írás világába, ahol a fangörcseim szárnyakat kaphatnak.

Hogyan találtál rá a Wattpadra?

Egy edzőtársam mesélt róla az öltözőben aztán gondoltam megnézem, hogy pontosan miről is beszélt.

Az írás csak egy hobbid, vagy komolyan szeretnél később foglalkozni ezzel?

Nekem ez csak egy hobbi. Lehet, hogy egyszer fogok kiadni egy könyvet de jelenleg teljesen más irányba tervezek továbbtanulni/dolgozni.

Mi inspirál az írásban?
Igazából bármi, de főleg a fangörcseim kiélése.

Miből meríted az ihletet?

Sok mindenből. Zenékből, videókból, könyvekből, filmekből; ez függ attól is, hogy mit írok. Ha egy fanfictont akkor az adott könyvből/filmből/stb.-ből utánanézek, újraolvasom vagy újranézem az adott dolgot és közben jönnek az ötletek, de van olyan, hogy néha egyszerűen csak a semmiből előjön egy ötlet.

Hogyan állsz neki egy könyv megírásához?

Először ráveszem magam, hogy megnyissam az íróprogramomat, aztán általában összeszedem a fejemben, és a mindenféle telefonos jegyzetben lévő ötleteket és megpróbálom kitalálni, hogy mi lesz a részben. Ha ez megvan elindítok valami random zenét amit nem tudok kívülről (mivel az csak bezavar az írásban) és írok.

Szeretnéd egyszer kiadni a könyveidet?

Nem tudom. Van egy tervezőasztalon lévő könyv aminek az alapötlete szerintem jó lenne a kiadáshoz de nem tudom, hogy tényleg meg fogom e egyszer írni olyan minőségűre, hogy ki lehessen adni.

Végezetül, mit üzennél az írótársaidnak?

Hogy kitartás. A történetedet fejtsd ki nyugodtan, nem baj ha hagysz időt a karaktereidnek. És, hogy igaz az a mondás, hogy gyakorlás a tudás anyja. Hajrá, győzd le a lustaságod, ülj le írni, és alkoss.

Köszönöm az interjút! :)

Interjúk-Wattpados írókkalWhere stories live. Discover now