9.

1.4K 35 0
                                    

Ik kom weer boven wat en zie aan de grijns op Daley zij gezicht dat hij de boosdoener is,

'Daley!' roep ik terwijl ik uit het zwembad klim.

Ik zie dat Daley ook snel het zwembad uit klimt, maar ik ben net een fractie sneller en duw hem er net zo hard weer terug in.

Snel pakt Daley mijn arm vast waardoor hij mij ook weer terug het zwembad in trekt.

Nu ik toch al in het water lig besluit ik dat ik net zo goed wat baantjes kan trekken.

Na ongeveer een uurtje besluiten Candy-Rae, Naomi en ik weer om te terug te gaan naar onze kamer.

Ik neem een snelle douche om het chloorwater uit mijn haar te wassen en ga daarna op mijn bed liggen.

Ik klets nog wat met Candy-Rae en Naomi en val snel daarna in slaap.

De volgende ochtend sta ik om 7 uur op, ik trek mijn sportkleding aan en neem de lift naar de fitnessruimte in de kelder van het hotel,

Ik sport ongeveer een uur en loop nu naar de eetzaal om te ontbijten.

Na mij ontbijt loop ik weer richting onze komen en neem ik een verfrissende douche en trek ik mijn Ajax uniform aan.

De bedden van Candy-Rae en Naomi zijn inmiddels leeg, die zijn vast naar het ontbijt bedenk ik mij.

Ik loop richting de kamer van Marleen en klop op haar deur.

'Goedemorgen Zola.' begroet ze mij vriendelijk.

'Goedemorgen Marleen.' zeg ik glimlachend.

'Hoe gaat het met je?' vraagt ze.

'Prima, met jou?' vraag ik beleeft terug.

'Goed, vandaag komen er twee spelers die we moeten behandelen. Viktor Fischer en Joël Veltman, beide zijn herstellende van een hamstringblessure. We gaan de benen masseren en laten ze een aantal oefeningen doen.' legt ze uit.

Ik knik begrijpend. 'Hoe laat zijn ze hier?' vraag ik.

'Ze zullen er rond 10 uur zijn.' geeft Marleen aan.

Ik kijk op mijn horloge en zie dat het half 10, ik heb nog genoeg tijd om de oefeningen uit te werken en alle materialen klaar te leggen.

Verboden Liefde (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu