2.

1.8K 39 0
                                    

Nadat Marleen een groot deel van de ochtend had gebruikt om mij wegwijs te maken in de fysio ruimte en op het complex liepen we richting het trainingsveld. Waar het eerste op het moment een training aan het afwerken was.

Ik zal voorgesteld worden aan de spelers van het eerste team, met deze jongens zal ik veel gaan samen werken aangezien ik de assistent fysiotherapeut van het team zal worden.

Toen we door het hek het veld betreden hadden riep Marleen de jongens bij een. 'Jongens, mag ik even een momentje van jullie aandacht?' De spelers kwamen richting de zijlijn gejogd waar wij stonden.

'Ik wil jullie graag aan Zola voorstellen, sommige van jullie zullen haar wellicht al kennen. Ga je gang Zola.' zegt ze bemoedigend.

'Goedemorgen allemaal, ik ben Zola, Zola Blind. Ik zal de komende tijd Marleen gaan assisteren met haar werk als fysiotherapeut. Zoals Marleen net al aangaf kent een deel van jullie mij waarschijnlijk al omdat ik de dochter ben van jullie trainer Danny en zus van jullie teamgenoot Daley.' vertel ik lachend.

Ik kreeg wat vriendelijke glimlachen en meerdere 'welkom bij het team' boodschappen.

'Leuk dat je er de komende tijd bij bent Zola.' zegt Joël met een oprechte lach op zijn gezicht.

'Dankjewel Joël, ik heb er zin in.' 

-

Na een week ingewerkt te zijn door Marleen stond vandaag het eerste wedstrijd weekend op de planning. Vanochtend vertrek ik met het team naar de Spaanse stad Barcelona voor de champions league wedstrijd tegen FC Barcelona.

Om 4:00 uur ging mijn wekker af, veelte vroeg als je het mij vraagt.

Zachtjes werd er op mijn slaapkamerdeur geklopt, de deur werd geopend en ik zag mijn moeder in de deuropening staan.

'Goedemorgen Zola, sta je zo op?' om te zorgen dat ik meteen wakker zou worden klikte ze meteen de lamp aan. 

'Ja ik ga nog even douchen en dan kom ik naar beneden.' gaf ik aan. 

Op mijn bureaustoel had ik de avond ervoor al mijn uniform klaar gelegd, bestaande uit een Ajax trainingsbroek, polo en een vest. Verder pak ik een schone set ondergoed uit mijn kleding kast en loop ik naar de badkamer om daar snel onder de douche te springen.

Beneden zitten Daley en mijn ouders al aan de ontbijttafel te eten.

'Wil je wat te eten schat?' vraagt mijn moeder.

'Nee bedankt, het is nog veelte vroeg om al te eten.' zei ik terwijl ik op de klok zie dat het inmiddels 5:30 is. Ik loop naar de keuken om daar wel een mok thee voor mijzelf in te schenken, waarna ik naar de ontbijttafel loop en naast Daley ga zitten.

'Op dit moment ben ik zo jaloers op Frenkie, die kan nog lekker doorslapen.' Frenkie is onze oudere zus die als enige van de familie niet in de sportwereld zit.

'Zo te merken heeft iemand hier een ochtend humeur, als je straks maar wat vrolijker bent.' zegt mijn vader lachend.

'Ik ben niet gewend aan deze tijden, ik moet gewoon nog even wakker worden.' zeg ik terwijl er een gaap uit mijn mond ontsnapt. 

Nadat iedereen rustig zijn ontbijt naar binnen gewerkt had pakte we de laatste spullen en liepen we met onze koffers naar de auto toe. Op naar Schiphol.

Verboden Liefde (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu