Úvod

666 15 1
                                    

Rozhodla jsem se napsat Larry příběh! A tak jsem začala.... Upozorňuji že příběh bude obsahovat vulgarismus, urážlivý jazyk, sexuální scény ( možná :D) a skupina 1D v tomto příběhu neexistuje ( její členové se tam ale vyskytnou ). Komu tohle vadí ať to nečte a táhne třeba do.....

Něco málo o postavách:

Harry Styles: Jednadvacetiletý sólový zpěvák. Pravděpodobně nejslavnější a nejžádanější muž na zemi. Je znám tím že není k vidění s žádnou partnerkou ani partnerem. To neznamená, že se jeho faninky nesnaží o jeho srdce. Jen málo lidí ví že se snaží zbytečně. Harry Styles je totiž gay. Svět o tom neví, protože si to nepřeje menegment. To ale neznamená, že by Harry neměl žádné partnery. Naopak měl jich spousty, ale takové vztahy jako musí vést Harry nevytrží dlouho. Jeho bývalý partneři vstahy museli ukončit kůly psychice. Právě na psychiku se včera vymluvil Nick. Harryho expřízel. Nick se s Harrym rozešel a Harry to nezvládl. Proto zvolil to první řešení které ho napadlo. Opít se do němoty. Harry proto zavítal do zapadlého baru a a tam uskutečnil svůj plán. Proč do zapadlého? Harry si nemůže dovolit opít se do němoty na veřejnosti. Bulvár by si na něm smlsnul.Proto chodí do barů kde jsou lidé opilí nonstop a nepamatují si ani co dělali před minutou. Harry se ráno probral, stále ještě v baru, s těžkou kocovinou. Barman mu vzdělil neblahou zprávu. Sice že bar na dobro zavírá. Harry se tedy s depresí odploužil domů, kde se snažil dostat s kocoviny a zahojit své zlomené srdce.

Louis Tomlinson: Devatenáctiletý kluk, ze kterého se pomalu stává muž. Ve svích osumnácti zjistil že je gay. O půl roku později to vzdělil matce. Tak ho přijala takového jaký je. Když to, Louis jen naznačil otci. Během čtvrt hodiny byl na ulici. Pár dní se tedy toulal Londýnem a pak narazil na člověka jménem Liam. Liam Louisovi nabídl práci i se střechou nad hlavou. Ve smlouvě bylo i jídlo a pití. Louis tedy bez rozmyšlení podepsal, dlouho toho litoval. Dnes to bude měsíc co je Louis u Liama a musí zpívat. Nešlo by o to že by Louis neuměl zpívat. Louis má nádherný hlas, ale v tomto zaměstnání ho nesmí používat. Musí dělat toho horšího. Liam má totiž netalentovaného oblíbence jménem Zayn. Zayn má strašný hlas a nemá žádný smysl pro humor ( za tohle sorry ve skutečnosti to tak NENÍ). Asi jste pochopili že Louis se Zaynem pracují v baru jako atrakce pro pobavení návštěvníků Liamova baru. Louis tedy musí zpívat falešně, aby to na Zayna vrhalo lepší světlo. Louis chtěl couvnou,ale teď už nemůže má podepsanou smlouvu na dva roky...

Jeden bar..... Jeden večer.... Jeden hlas..... Jedno slovo.... Jedny oči..... Co se stane??

----------------------------------------------------

Snad se to chytí.... :D

Kacmacanek

You're my little sweetie [ Czech Larry Story ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat