3) + End? Yes or no?

496 15 4
                                    

Louis

Překonal jsem tu malou mezírku mezi námi. Musel jsem a... Pane. Bože. Jeho rty? Bože. Byl to krásný polibek, ale z nějakého důvodu jsem se bál odtáhnout se. Bál jsem se, že mě vyhodí na ulici. Nebo mi jednu vlepí. Moc jsem se bál.

I přes strach jsem se nakonec odtáhnul. Sklopil jsem oči a neslyšně zašeptal.

-, Promiň,- v očích se tvořilo čím dál tím víc slz. Nedokázal jsem je udržet. Stékaly po mích tvářích jako vodopády a já s tím nic nedělal. Oči jsem měl křečovitě sevřené a nedokázal jsem si připustit to co jsem právě udělal. Políbil jsem Harryho Stylese! Udělal jsem další velkou chybu.

Jak jsem říkal oči jsem měl zavřené,proto mě překvapili něčí rty na těch mích. Začal jsem spolupracovat i přes slzy, které se stále valili z mích očí. Když skončil další procítěný polibek, byl jsem totálně mimo.

Nedokázal jsem na nic myslet, nic dělat. Jen jsem koukal do zelených očí a hledal v nich pravdu.

Harry

Políbil jsem ho znova. Opravdu nevím co se mnou ten kluk dělá. Ale jeho oči mě totálně uhranuli. Nedokážu se to popsat. Je to divné. Znám ho teprve pár hodin a už mu chci věnovat celý svůj život? Líbat jen jeho rty?Každý den se probouzet vedle něho? Ano, asi ano.

Doufal jsem že on to má stejně. Proto mě dost překvapilo, když se omlouval. Dlouho měl pak zavřené oči a plakal. Rvalo mi to srde ho takle vidět.

Koukal jsem do jeho krásných očí a hledal v nich jeho myšlenky. Najednou se na jeho obličeji objevil mírný úsměv. Okamžitě jsem mu úsměv opětoval. Dlouho jsme jen seděli a usmívali se. Pak jsem vzal jeho ruku a jeho prsty propletl se svými. Nepřerušoval jsem oční kontakt. Koukal na mě pln očekávání.

-,Zůstaneš tu se mnou. Ano? A už neplakej. Jsi nádherný,ale úsměv ti sluší víc. Jsme v tom spolu ano? Možná je to divné. Fajn asi je to hodně divné, ale okouzlil si mě! Nechci tě opustit. Chci být s tebou. Nikdy tě neopustit. Nikdy, slyšíš?...,- umlčel mě polibkem,okamžitě jsem začal spolupracovat. Sice jsem toho chtěl říct mnohem víc, ale takhle to bylo lepší.

Postupně se naše polibky stávali vášnivější, ale neztráceli na procítěnosti.

Brzy se vyhoupl na můj klín -aniž by rozpojil náš polibek. Když svými prsty zajel do mích kudrlinek( na které jsem náležitě hrdý), byl jsem v nebi.

Polibky postupně přecházel na mou čelist a krk. Odpověděl jsem mu tichými vzdechy.

Chtíč po jeho těle ve mě rostl a když se ,omylem, otřel svým rozkrokem o můj rozkrok, musel jsem vzdychnout víc nahlas než doposud.

Viděl jsem na jeho tváři úsměv. Jeho oči už nebyli uslzené ani skleněné, byli tmavě modré jako moře. Plné chtíče.

Znovu jsem spojil naše rty a mé paže si jeho menší tělo vzali do náruče a nesly ho do mojí, ale brzy - jak doufám, naší ložnice.

Položil jsem ho na postel a okamžitě na něj nalehl. Líbal jsem jeho rty, bradu, čelist a krk. Pořád dokola.

Má ruka se pomalu posunovala pod jeho triko a tím ho vyhrnovala. Nadzvedl se a pomohl mi sundat mu triko.

Mé rty se okamžitě přisáli na jeho krk a postupovali víc dolů.

Dlouho jsem si hrál s jeho bradavkami.

Postupně jsem se posouval čím dál víc dolů. Když jsem rozepínal sponu od jeho pásku, zasekl jsem se.

-, Vážně to chceš?,-

-, Ano!,- vydechl. Na víc jsem nečekal a rychle mu rozepl sponu u pásku a stáhl kalhoty. Rukou jsem přejel po značné bouli v jeho boxerkách. Vzdychl a dožadoval se pokračování. Usmál jsem se a stáhl i poslední část jeho oblečení.

Uchopil jsem jeho penis do ruky a párkrát zapumpoval. Už jen z mého dotyku se prohýbal v zádech.

Políbil jsem špičku jeho penisu a poté ho celý zasunul do pusy. Začal jsem rytmicky hýbat hlavou.

Po chvíli jsem dost zpomalil a pak zase dost zrychlil.

Po pár minutách jsem ucítil zaškubání.

-, Harry! Ne!.- vykřikl a udělal se mi do pusy. Spolkl jsem to. Chutnal skvěle (:D)

-, Nemusel js- ,- políbil jsem ho a rukou začal sjíždět až k jeho vchodu.

-, Chtěl jsem. ,- Usmál jsem se a znovu ho políbil. Stalo se, ale něco nečekaného. Přetočil mě pod sebe.

Obdarovával svými motýlími polibky můj krk a já mu odpovídal vzdechy.

Brzy mě zbavil trika a později i kalhot. Zahodil oba kusy mého oblečení někam do neznáma a začal se věnovat zase jen a jen mě. Zakláněl jsem hlavu slastí.

Po chvíli jsem ho přetočil pod sebe. Usmál jsem se začal vytvářet vlhkou cestičku od krku až k jeho penisu. Ten jsem ,jen, políbil a pokračoval až k jeho vchodu.

Louis

Celý jsem se zachvěl, když se jeho rozpálené rty dotkli mého vchodu.

Po nějaké chvíli si olízl tři prsty a jeden z nich do mě strčil. Zaklonil jsem hlavu. Když se jeho prst začal pohybovat, začal jsem vzdychat a křičet, žadonil o další prst. Začala se ve mě probouzet zvířecí část.

Když přidal další prst, myslel jsem že se slastí rozteču.

-, To stačí už tě chci!,- řekl jsem a doufal, že nebude odporovat a poslechne mě.

-, Ne ne. Ještě ne,- Kurva! Strčil do mě třetí a zároveň poslední prst musel jsem se silně kousnout do rtu, abych nezakřičel na celej barák. Byla to taková slast.

Když ze mě prsty konečně vytáhl, měl jsem chuť skákat radostí.

Z šuplíku vytáhl lubrikační gel a kondom.

Harry

Potřel jsem jeho vchod studeným gelem a nandal si kondom. Nechtěl jsem mu ublížil.

Kroužil jsem svým penisem okolo jeho vchodu a pomalu do měj zasouval celou svou délku. Chvíli jsem počkal. Když nepatrně kývnul,začal jsem pomalu pohybovat pánví.

-, Zrychli,- vysoukal ze sebe celkem nesrozumitelně.

-,Ne-ch-ci t-i ublí-blížit,- řekl jsem mezi vzdech a začal ho líbat.

-,Neu-blíží-š m-i! Při-dej pro-sím!,- řekl pro změnu mezi polibky.

Na nic už jsem nečekal a začal tvrdě přirážet. Zakláněli jsme hlavu,vzdychali, nadávali,brali boží slovo nadarmo.

Začal jsem mu honit a pak jsme ve stejnou chvíli vletěli do ráje.

Svalil jsem se na jeho tělo a vydýchával orgasmus. On na tom nebyl jinak.

Asi po pěti minutách odpočívání a stálého líbání, jsme z něj konečně vyšel.

Přivinul jsem si ho do náruče a políbil ho do jeho kaštanových vlasů.

-,Dobrou noc,-

-,Dobrou,-

Věřte mi! Tohle v plánu nebylo! Ale co... Myslím, že mě kamarádky co to čtou (Ahooj holky!! :D) asi zabijou. Nevadí.

Přemýšlela jsem ( což je umě fakt pokrok) a nevím jestli mám pokračovat, nebo to tu prostě ukončit. Proto prosím o názor.Pokud se nikdo nevyjádří vyberu si tu druhou možnost a začnu pravděpodobně pracovat na Černobílém světu( na mém profilu)... Uvidíme. to vlastně záleží na vás.

Za chyby se omlouvám...

Kacmacanek

🎉 Dokončil/a jsi příběh You're my little sweetie [ Czech Larry Story ] 🎉
You're my little sweetie [ Czech Larry Story ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat