________
"Dışarıda büyük kavga var!"
Dedi Chuu atolyeye dalarak.
Gerçek adı değildi tabikide ama biz ona böyle sesleniyorduk.Heykelimin üzerinde çalışıyordum ama,burası üniversitenin bir parçasıydı ve burada bulunan yurtta kalıyorduk hepimiz,çünkü geleceğimizi belirleyecek olan sergiye aylar kalmıştı ve bende dahil hepimiz için evlerimizden gelmek zordu.
Ve tabikide şehir dışından gelenlerde vardı.Chuu'nun dediği üzerine kaşlarım çatılmıştı
"Seni sonra ararım baba.""Bir sorun mu var?"
"Hayır...sadece profesör geldi.Hoşçakal"
Demiş ve yaptığım işi yarıda bırakıp pencereye bakmıştım.Hava oldukça karanlıktı ve yağmur tüm şiddetiyle yağıyordu.
Sonunda sessizliği bozarak Taehyun konuştu:
"Yine ne oldu Chuu?Yine kim kavga ediyor?"Umursamaz tavırlarımız Chuu'nun hoşuna gitmemişti ve nefes nefeseydi,bu halimizde onu kızdırmıştı anlaşılan.
"Yah Chuu,gördüğün gibi şu an çalışıyoruz.Saçmalığı bırak ve sende çalışmaya devam et,haydi haydi acele et"
Dedim sonunda sessizliğimi bozarak."Sen hiç konuşma!"
Dedi Chuu:"Seninki kavga ediyor!Seninki!"
Benimki? Gözlerim irice açılmıştı ve yerimden fırlamıştım ve tabiki bir kaç eşyayıda devirmiştim.
"Yeonjun mu?!"
Yewol ile aynı anda söylemiştik ve sessizlik oluşmuştu. Kaşlarımı çatarak ona baktım.Ondan gerçektende hoşlanmıyordum,tabi karşılıklıydı.Daha fazla sorgulamadım bu tepkisini,çünkü şu an önemli olan bu değildi.
Paniklemiştim,çünkü Yeonjun'un kavga etmesi üçüncü dünya savaşının başlaması gibi bir şeydi,şiddete başvururdu hep ağır bir şekilde. Aramız bir kaç haftadır bozuktu ama bu endişelenmeyeceğim anlamınada gelmiyordu.
Çıkacağım sırada Taehyun bileğimden tutarak buna engel olmuştu.
"Sohee bence gitmemelisin,endişeni anlayabiliyorum ama böyle bir havada dışarıya çıkma.Ben hallederim"Başımı iki yana salladım.
"Hayır,hayır gidiyorum"
Dedim ve bileğimi ondan kurtarıp atolyeden koşarak ayrıldım.Dışarıya çıkar çıkmaz yüzüme vuran sert yağmur ve rüzgar ile duraksamıştım ve etrafa bakınmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pretty Psycho || Choi Yeonjun
Mystère / Thriller-tamamlandı- "Seni üzen her kesi öldüreceğime dair yemin ettim ama bu beni senin gözünde kötü adam yapar,değil mi?" Started:21.01.2023 Finished:03.02.2023