"7"

598 63 95
                                    

_______

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_______

İleride bankta oturan Yeonjun'u görmüştüm.

Konuşmak istediğimi söylemiştim ve üniversitede konuşmayı reddetmiş ,parka çağırmıştı.

Tam önünde durdum.
"Kör müsün yoksa numara mı yapıyorsun?"

"Gelmişsin...otur"

Yanına oturdum.
"Anlat dinliyorum"

"İyi misin?"

Güldüm.
"Ciddi olamazsın değil mi? Yewol ölmüş nasıl iyi olabilirim ki?"

"Arkadaşmıydınız?"

"Alay etmeyi bırak. O saçma mektuba herkes kanmış ola bilir ama bunu senin yaptığını biliyorum.
Her ne kadar sevmesemde ölmesini asla istemezdim."

"Sen kimsenin ölmesini istemiyorsun ama sor bakalım uğruna öldürdüğüm iki kişi öyle düşünüyormuydu?"

"Ama insan öldürüyorsun Yeonjun! İnsan!
Ve benim yüzümden olması...hiç değilse bir olup adalete teslim ede bilird-"

"Adalet denen o sistem bizim ülkede çalışmıyor.
Hatırlasana kan kustuğun o günü! Doktor' biraz daha geç kalsaydınız hastayı kaybedebilirdik ' demişti.Trafik yüzünden sırtımda taşımıştım seni koşarak hastaneye kadar! Her saniye öleceksin diye içim içimi yemişti...bencilsin Sohee..gözünde bir şeytanım,piskopatım.Evet ta kendisiyim,melek olduğumu iddia etmiyorum ama işime karışmasan iyi edersin!"

"Sonsuza dek kaçamazsın bir gün yakalanacaksın."

Buruk bir şekilde gülümsedi.
"Biliyorum."

"Durmanı istiyorum"

"Ben daha yeni başladım Sohee"

"Ama benim yüzümden günah işlemene dayanamıyorum!"
Dedim birden bağırarak.

"Sikeyim...sürekli bencil olduğumu söyleyip duruyorsun ama ....ama buna dayanamıyorum..en başta kendi hayatın olmak üzere mahv ettin."

Bir şey dememişti. Beni takip eden bir katil sapık ola bilirdi ama ben sadece kendimi değil onuda düşünüyordum.

Ayağa kalktım.

"Durmayacaksın belkide ama şunu bilki seni durdurmak için elimden geleni yapacağım."

_____________

Pretty Psycho || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin