BİLGİLENDİRME

103 10 1
                                    

🌓

[  T A N I T I M ]

P: Belki bir gün çıkarım karşına; ben seni sevgime, sende beni gitmeyeceğine inandırırsan.

A: İmkansızı diliyorsun.

P: Dileyelim ne kaybederiz.

A: Dileyelim kaybedecek bir şeyim kalmadı.

P: Dileyelim şansımızı kaybetmeyelim.

🌓

[   K İ T A P   D U R U M U   ]

Durum - devam ediyor

Başlangıç Tarihi - 25 Kasım 22'

Yayımlanma Tarihi - 6 Ocak 23'

Bitiş Tarihi - d.e.

🌓

[   Y A Z A R   N O T U   ]

Öncelikle bu kitaba bir şans verdiğiniz için çok teşekkürler. Yazım dilimin henüz tam oturmadığını biliyorum ama ilerleyen bölümlerde düzeleceğini umuyorum. Bunu dikkate alarak okursanız sevinirim.

🌓

[   D U Y U R U   ]

Bu kitap şu anda yazılmaya devam ediyor. Herhangi bir güncelleme durumunda bilgilendirme yapılacaktır. Aksi bir sorun çıkmadığı müddetçe her hafta çarşamba ve pazar günleri yeni bölüm gelecektir.

🌓

[ K A R A K T E R L E R ]

Karakterlerimin iyi ve kötü yanları elbette bulunacaktır. Kötü yönleri asla özendirme yapma amacıyla yazılmamıştır. Burası wattpad her şeyi okuyoruz burada, okumadan önce bunu hatırlayın lütfen. Keyfinize bakın.

🌓

[  N O T L A R ]

Bir kurgu yazma konusunda profesyonel değilim, profesyonel bir yazar olma gibi bir düşüncem de yok. Bu nedenle okumadan önce bunu dikkate almanızı isterim.

Elimden geldiğince gramer ve yazım konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum ama elbette gözden kaçan hatalar olacaktır. Kurgu tamamen tamamlandıktan sonra düzenleme işleminden geçecektir. Eğer sizin gözünüze çarpan bir hata olursa yorum yaparak belirtebilirsiniz.

Adı geçen kişi ve kurumların hepsi kurgusaldır. Eğer gerçekten öyle biri veya bir yer varsa kesinlikle bir bağlantısı yoktur.

Kitap kapağı, afişler, karakter ve kitap estetikleri benim tarafımdan hazırlanmıştır ama resimler pinterestten alınmıştır.

🌓

[ S I R A L A M A ]

ŞARKILAR içinde #3

🌓

Zamanınızı ayırıp, bu kitaba bir şans verdiğiniz için teşekkürler. Hepinize çokça sevgiler. Keyifli okumalar.

<3 Elfsea <3

🌓

ANILAR ŞARKILARA KALDI | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin