Geçen uzun birkaç günün ardından jisung ameliyattan sonra ayaklarına alışmıştı.
Minho ise yaptığı eski şeylere töbe etmiş tüm hayatını jisung a adamış bir aşık olmuştu.
İki tatlı aşığımızın bir akşamı daha beraber uyuyarak unutulmaz bir gece olmuştu, ve ilk uyanan minho olmuş yanındaki manzarayı izlemeye dalmıştı
Jisung ise yavaşça gözlerini açıp ona bakan minhoya bakmış ve beline sarılmıştı, minho da jisungun en güzel papatya dan bile güzel kokan saçlarına bir öpücük kondurarak sarmıştı onu kolları arasında
Jisung kafasını minhonun göğüsünden kaldırmış ve birbirlerine bakmıslardı.
Minho: Sevgilim
Jisung:hı?
Minho: bugün ne yapmak istersin?
Jisung:Aslında hep gitmek istediğim bir yer var.
Minho:Neresi?
Jisung tekrar kafasını minhonun göğüsüne koymustu,minho parmaklarını onun saçlarında gezdiriyordu.
Jisung: Lunapark...
Minho: Tamam olur bebeğim istersen gideriz.
Aşıklarımız hazırlanmış ve jisungun hayallerini birlikte yaşamaya gidiyorlardı.
Jisung ve minho lunaparka gelmiş hiç olmadıkları kadar mutlulardı çünkü birliktelerdi.
Bütün oyuncakları denemiş,yorulmuş bir şeklide bir bankta oturdular bir yandan jisung elindeki pamuk şekeri bir kendi icin koparıp yerken bir yandan minhoya da veriyordu.
Minho: Gitmek istediğin başka bir yer varmı?
Jisung mutlu bir şekilde minhoya dönüp konuştu
Jisung: Okyanusları görmek istiyorum.
Minho, jisung elini tutmuş onu evlerine en yakın okyanusa götürmüş çıplak ayakları ile gezerken oraya oturmuş birbirlerine sarılıyorlardı.
Jisung: Sence okyanus ne kadar derin?
Minho:Bilmem, bekli sonsuz bir derinliği vardır.
Jisung:Bencede...
Okyanus, sizce okyanus minhonun dediği gibi sonsuzmudur? Belki bunu asla bilemeyiz ama şunu biliyorum onların aşkı bir okyanus gibi derin ve sonsuzdu
Ama hayatımız aşk kadar sonsuz olamaz...
Hava kararmıştı ve yorgun bir şekilde eve gitmişlerdi, minho kendini yatağa atığı an uyuya kalmıştı, jisung ise onu izlemekle yetişmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEAR-LOVE //Minsung
FanfictionAcaba okyanus ne kadar sonsuz? Bunu öğrenmenin vakti geldi bence...