Sonunda liseye başlıyorum fakat hiç gitmek istemediğim bir liseye
Müthiş geçen bir Teog sınavı sonunda geçirdiğim büyük şokta anladım kaydırma yaptığımı . Aslında fen lisesine girebileceğim sınavım meslek lisesini bile zorluyordu o optiğe göre. Ve sonunda evime en yakın olan berbat bir liseye kaydoldum.
İlk günümde okula ilk varan bendim sanırım çünkü evim gerçekten çok yakındı öğretmenlerin bana rehberlik edip sınıfıma götürmesinden sonra boş sınıfta en arka sol sıraya oturdum iceri giren çocuklar ise yavaş yavaş sınıfı doldurmaya başlamıştı. Yanıma kimsenin oturmayışımdan dışlanabileceğim düşüncesi kafamı sardı. Etrafta aynı ortaokula giden kankalar , aynı binada oturan arkadaşları gördükçe moralim kötüleşiyordu bu arada kendimi tanıtayım ben Koray .
Ders zili çalmıştı bütün sıralar neredeyse doluydu benim yanım hariç . Dersin edebiyat olduğunu söylediler ve hocayı bekledik . Hoca geldi kendini tanıttı sonra ise yavaş yavaş her dersin kitaplarını almaya başladık . Benim sıramın sol kısmına da kitaplar konuluyordu .
-Bu kitapları aldım ben niye ikinci kez koyuyorsunuz hocam ?
-O kitaplar yarın gelecek olan öğrenci için .
İsim listesine baktı ve ismini söyledi :
-Elif Doruk , bugün gelmeyen tek öğrenci yani dedi.
Hoca böyle dedikten sonra kapı açıldı . Sanırım bu Elifti . İlk günün dozunu kaçıran kızlardan diyebilirim çünkü eteği neredeyse yok gibiydi üstüne ise bi gömlek giymişti yüzü ile ilgili bişi diyemiycem çünkü makyaj değil maskeydi mübarek , onu süzdüğümü farketmiş olacak ki bana vururum seni diyen bi bakış attı önüme döndüm ve yanımda kimse yokmuş gibi davrandım . Rahattım çünkü kendimi rahatlatmasam yanımda boya küpü birinin oturmaması için itiraz eder ve olay çıkarırdım . Dersin ortlarında herkes kendini tanıtmayı bitirdi hoca ise serbest bıraktı. Herkes zaten kitaplarını çoktan almıştı. Mp4 ümü çıkardım ve Linkin Park dinlemeye başladım sıra altındansa telefonla uğraşıyor internet paketimi yiyordum . Müziğin sesini çok açmış olmalıyım ki hanfendi duydu ve :
-Ne dinliyosun Numb mı ?
-Hayır herhalde tek onu bildiğin için onu söyledin direk . Dedim evet sertti ama rahatımı bozdu bi kere o !
-Ben de dinleyebilir miyim ? dedi iyice rahatsız oldum ve mp4 ü ona uzattım bi kızla yakınlık kurmak istemiyordum hele bu boya küpüyle
O ise geri çevirdi kırılmıştı belliydi . Üzüldüm ya ve kendimi pislik gibi hissettim.
-Tamam gel dinleyelim dedim.,ve birlikte Skin to Bone u dinlemeye başladık.
....
Tenefüs geldi neredeyse sevdiğim bütün şarkıları dinledim kızsa kulaklığı çekmemiş olduğu için onun da sevdiğini tahmin ettim. Bi çocuk geldi ve bölüyorum ama tenefüs geldi diye öttü dibimde -_- bu yüzle ona bakmaya başladım .
Çocuk kulaklığı çıkardı. Bana sert sert bakıyordu acaba bu kızın manitası falan mı diye düşünürken kendini tanıttı :
-Ben Kerem , Elif ile aynı ortaokuldaydık . Hatırladın mı ? dedi Elife
-Evet Kerem hatırladım, dedi
Ben de :
-Ne mutlu size o zaman banane lan , dedim ve oradan uzaklaştım . Banane sanki onun bişeyiyim bana niye böyle öküz gibi davranıyolar ki acaba bu boya küpü popüler biri mi ki bu kadar ilgi çektim diye düşündüm. Anlaşılan çekeceğim vardı.
Tenefüs zili çaldığında sınıftaki tüm bakışlar benim üzerimdeydi sıraya geçtim hala bana bakıyorlardı. Ne ben trenmiyim de bakıyosunuz diye bağırasım geldi , yavaşça mp4 ümü yokladım masanın üzerindeydi ,kulaklık ise dolanmıştı size de bisi bırakmaya gelmiyo dedim içimden . O sırada içeri hoca girdi ve kulaklığı çözme işini sonraya erteledim . Elif hala sınıfa girmemişti . Ayağa kalktık o sırada Kerem denen herif de yoktu . La bizim sınıf 23 kişiymiş meger dedim içimden insanları daha yeni yeni kesmeye başlıyordum. İçlerinde 5-6 bad girl gibi görünmeye çalışan ve mal mal asilikler taslayan kızları gördüm . Sonra derste bile oyun konuşan baba parası yemeyi çok seven dört çocuk gözüme takıldı. Bi de bad boyluk yapanlar vardı onların çoğu bana baktığı için detaylı bi inceleme olmadı. Bazıları pür dikkat ders dinliyordu , bazıları ise bön bön hala bana bakıyordu lan ben naptım sizeee !
Ders ortalarında bi kız benim yanıma geçmek için izin istedi. Hocaya izin verme ne huzurlu yaşıyorum diyen bakışlar attım .
-Kitabın yoktu de mi senin geçecbilirsin,dedi.
Zaten izin vermese şaşardım . Bu kız o bad girl özentilerindendi ama ona gercekten yakışmıştı bende yalan yok .
Gercekten hoş giyinmişti , nası desem bu kız baya taştı ama davranışlarını bilmediğim birine hoşlanacak kadar saf ve aptal değildim.
5 dakika sonra kız bana bi kağıt uzattı. Aldım içini okumaya başladım
Ne yaptığını sanıyorsun sen ?
Ne diyosun sen ya ne ne yaptığını sanıyosun
Geçen ders Elifle baya samimiydiniz ve bu Keremin dikkatini çekti gercekten cesursun
Başlatmayın Elifinize de Kereminizede ne alakası var ne zaman müzik dinlemek suç oldu yaw
Sacmalama Kerem elifin eski sevgilisi bu okula yeni gelmesen muhtemelen Keremin dayağını yerdin (okul ilkokul lise birleşik bilmiyo musun ?)
Ya tabi bilmiyorum ben buraya zorunlu yerlestim ve bu okulla ilgili hiç bilgim yok
O zaman seni uyarıyım Kereme dikkkat et o çocuk sadistin önde gideni ayrıca ben Sinem
Ben de Koray , peki senin böyle bi belalın var mı şu an ki durumdan da bana bi olay daha çıkmasın
Yok merak etme :D
Rahatladım :)
Konusma bittikten 10 dakika sonra zil çaldı hepimiz çıktık. Sineme :
-Neden yoklar biliyo musun, dedim
-Sen yeniydin doğru , hesap soruyodur muhtemelen , dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Belam
Teen FictionLise Hayatımı ? Gerçekten sıradan bazıları İçin! Ama bu hikayede siz olsanız bu kadarı yeter derdiniz