"işte ordalar yakalayın"
"koş kardeşim koş dövülücez yoksa"
"arkadaş parayı verip neden kurtulmuyoruz zenginiz ya hani"
"lan zenginiz diye her kese paramı vericez hem bak dans okulu var orda girelim"
"tamam"
İçeri girdiğimiz gibi herkes bize bakıyordu. Aslında bakışların bizde olmasının nedeni paldır-küldür içeri dalmamızdı. Sanki bir melekti cennetden gelen, beyaz kyafetiyle kusursuz gözüküyordu. Sandım halimi falan soracak ne oldu diyecek amma okkalı bir tokat yedim. Az önce melek dedim dimi. Asla o tam bir cadı.
"defolun okulumdan polis çağırıcam" sesinden belliydi siniri.
"hoşt arkadaş bile istiye girmedim adamlara param yok dedim dövmek isteyince kaçtım. yoksa ne işim olur dans kursunda gitsinler gideceğiz" bağırıyodum sanki dünya kopmuştu.
"b-ben bilmiyordum. ooturun gelirse ben ilgilenirim"
"sorun değil bağırdığım için üzgünüm"
"asıl özür dilemesi gereken benim tokat atdım size özür dilerim"
"sorun değil adamlar gidince bizde gidicez siz devam edin"
Yanımıza arkadaşı geldi ve ilaç kutusunu getirdi. Elindeki yüzük nedeniyle dudağımın kenarı patlamıştı.
"izin verin pansuman yapayım"
"gerekmez arkadaşım yapar"
Namjoonu işaret etdiğim gibi yanıma geldi. 6 yaşımda hayatımı kurtaran çocuk şimdi en yakın arkadaşımdı. 21 senede hiçbir şey bizi ayıramamıştı. Ne kızlar, ne erkekler, ne düşmanlar, nede kurnaz varlıklar birbirimize güveniriz yalnızca biz.
Pansuman için yanıma oturunca kıkırdadı. Tokat yediğim için böyle tepki veriyordu. O dans hocası yerine başkası olsaydı çoktan ölmüş olurdu buna emindi.
"oğlum o nasıl tokat dudağın patlamış"
"lan dua etsin onun dersine daldığım için bişey söylemedim. farklı zamanda tokat atsaydı şu an ölü olucaktı"
Güldü ve pansumanı bitirince ilaç çantasını kenara koydu. Gitmek için ayaklandığımızda kapı açıldı ve......
arkadaş manyağım ben neden yarıda kestim fikrim yok
Bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dans hocası
AçãoAniden dans okuluna dolan yoongi Ve ona okkalı tokat atan jimin Baş karakter :YOOMİN Yan karakter : NAMJİN Ara - sıra karakteri: TAEKOOK, HYUNLİX