Гледната точка на Скай
Беше най-хубавото лято през живота ми. Днес беше последният ден ,в който съм тук и поради тази причина през целия ден се разхождах навън и обикалях наоколо из този прекрасен и изумителен град - Лас Вегас - звучи толкова велико ,колкото е красив в действителност. Днес беше последният ми ден тук ,така че нашите вече са на летището и ме чакат да дойда при тях , тъй като тази нощ беше полетът ни обратно към родният ми град - Канкун - Мексико .А аз смятах да продължа да се разхождам още малко преди да се прибера у дома завинаги. Разхождах се из красивите улици на този град из центъра и докато се разхождах изведнъж тъкмо , когато щях да си повикам такси , видях как жена на средна възраст , която беше гадателка и притежаваше своя собствена ,,шатра" (а всъщност представляваше една голямо стая ,тоест миниатюрна сграда със четири стени окрасена отвсякъде като една истинска гадателска и магическа шатра)до ъгълчето на улицата , където бях застанала ,таксито , което си бях повикала вече бе спряло пред мен , когато жената ме поздрави. Тя бе седнала навън пред малката си сграда върху едно столче ,край една малка ,желязна масичка ,не скръстила крака и бе поставила ръцете си върху масата върху която има кристална топка.
- Здравей ,млада госпожице.
- Здравейте госпожо. - поздравих я любезно и тъкмо посегнах да си отворя вратата на таксито , когато :
- Желаете ли да Ви предскажа бъдещето ? - попита ме леко пълничката червенокоса жена със зелени очи.
- Благодаря Ви ,но с цялото ми уважение аз не вярвам много много в тези неща ,а и бързам....
- Да не изпуснеш полета ,нали така Скай. - но тя как успя да предскаже това ?
Уха ,не мога да повярвам. За първи път през живота ми срещам гадателка , която толкова правилно предсказва без ,дори и да си направи труда.
Добре може и да излезе нещо от това.
- Не се притеснявай, мила . Няма да ти отнема много време. - казва ми гадателката.
- Е ,съгласна ли си ? - попита ме тя ,след което аз изумена с усмивка на уста затварям вратата на таксито и моля шофьора да ме изчака пред ,,шатрата" и влизам заедно със ясновидката вътре ,след като гадателката учтиво ме кани вътре.
- Заповядай мила.- кани ме любезно ,след което аз влизам вътре.
Уха тук наистина прилича на една истинска магическа шатра. Навсякъде е пълно със ярки разноцветни таборетки в кръгли форми в червен цвят ,разноцветни малки килими ,навити на руло ,много разноцветни големи килими ,построени на пода ,стотици качествено изработени пердета , които също са разноцветни и са в ярки блестящи цветове и по средата на стаята има една ниска дървена масичка ,върху която по средата й се намира кристалната топка ,с която гадателката ще ми предскаже бъдещето.
Така да видим какво ми е приготвила.
Ако не се окаже истина ,то поне ще ми остане един хубав спомен за сбогом от последния ми ден в любимия ми град , който ще мога да разкажа на приятелите си , когато се прибера у дома. Но този път незнам защо ,но някак си съм обнадеждена , че предсказанията й и могат да излязат верни ,само защото наистина предположенията й бяха верни за името ми и плана ми за тази нощ. А и ми изглежда уверена ,така че какво пък. Да видим какво ми е подготвила. Въпреки че една наистина съвсем малка част от мен вярва в това ,поне нищо няма да губя. След като влизане в стаята ,след като сме минали по дългия широк коридор , който види до нея ,също украсен по същия начин ,жената сяда на една от червените табуретки и аз сядам на другата , която се намира срещу нея.
-А сега ела да видим какво ти предсказва бъдещето.
- Виж ти , интересно. - възкликва тя , докато с ръце ,правейки ,,магии",разчита знаците на кристалната топка.
- Какво ? Какво виждате ? - бързо питам с изключително любопитно и малко притеснение от начина ,по който гледа в кристалната топка. От начина ,по който реагира и гледа към нея разбирам , че определено е нещо интересно.
- Не си дошла тук без причина. Била ти е предоставена възможност да се извисиш за разлика от връстниците си.
- Така е ,но това в момента не е важно.
- Какво друго виждате ? - питам я любопитно.
- Там , където небето и водата се срещнат ,пътищата им ще се пресекат и равновесието ще се наруши. Техните дела късметът ще достигне и взаимност от това , което правят за добро или зло двойно ще им се върне.
- Небето и водата ли ? Но как така ? - питам малко объркана от думите на гадателката.
- Скоро ще разбереш ,скъпа. - отвръща ми тя.
KAMU SEDANG MEMBACA
Късмет или съдба
PertualanganУейтър Лундгрен и Скай Стормс са двама напълно непознати , докато една вечер един прекрасен град не ги събира на едно място. И сега благодарение на тях , те поставят късметът и съдбата на една и съща везна и между тях има равновесие , което те двама...