VI

2.7K 67 37
                                    

                          Pov. Nick

Obudziły mnie promienie słońca padające mi na twarz, po rozbudzeniu się, ubraniu itp. Wsiadłem do auta Williama który miał zamiar odwieźć mnie do szkoły. Droga minęła w ciszy, żadne z nas nie nie odezwało, a  niezręczna cisza panująca w aucie była już dość irytująca.

Wysiadłem z auta i pospiesznie ruszyłem do wejścia budynku.

William dzisiejszej nocy spał na kanapie, a wszystko dlatego że nie odpowiedziałem mu ostatnio. No ale czy to źle że musze zastanowić sie zanim powiem mu coś tak ważnego? Tych słów nie rzuca sie na wiatr.
Obraził się jak małe dziecko.

Z niechęcią nawet wyczytywał moje imie na liście obecności, nawet na mnie nie patrzył. Siedziałem tak całą tą pieprzoną lekcję, z wlepionym wzrokiem w ławkę. Po lekcjach stwierdziłem że nie będę czekał godziny aż William skończy prace i pojedziemy do domu, więc pojechałem autobusem prosto do jego domu. Po kilku minutach siedziałem już w salonie upijając się monsterami, uwielbiam je.

                         Narrator.

Starszy wszedł do mieszkania, gdzie było słychać głośno grający telewizor.
Wszedł do salonu i zauważył śpiącego na kanapie Nick'a, z podkrążonymi oczami. Zauważył też kilka puszek po napojach leżące na stoliku kawowym.

Wyłączył telewizor, wziął młodszego na ręce zanosząc do sypialni i przykrywając szczelnie kołdrą w którą Nick niemal odrazu się wtulił.
Posprzątał salon i stojąc oparty o framugę obserwował śpiącego chłopca. Po kilku minutach wpatrywania sie w śpiocha, przebrał dię i położył obok, tuląc młodszego.

-..kocham... Cię... -wymamrotał przez sen.

Po chwili William również zasnął z wielkim uśmiechem na ryju.

_____________________________
Wiem że krótki ale ostatnio nie mam weny na tą książke  TwT

nauczyciel |Yaoi| 18+ |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz