VIII

2.4K 58 6
                                    

Nick

Jęknąłem przeciągle gdy William wsunął się we mnie bez wcześniejszego przygotowania.
Starszy zaczął się we mnie poruszać, jednocześnie całując moją szyje co chwila ją podgryzając.

Prawie się popłakałem z przyjemności gdy otarł się o moją prostatę.

-tak! T-tutaj! -byłem już blisko. Mężczyzna podownie udeżył w mój czuły punkt, doszedłem brudząc nasze brzuchy a on niedługo później we mnie.

Opadłem wyczerpany na łóżko. Spojrzałem zamglonym wzrokiem na Williama który przykrył mnie kołdrą i udałował w czubek głowy, po chwili odpłynąłem w objęcia Morfeusza.

William

Ubrałem się i wyszedłem z pomieszczenia zamykając za sobą drzwi żeby nie obudzić Nicka. Wciąż zastanawiałem się jaka kurwa rozniosła po szkole tamtą plotkę.. Ja nikomu nie powiedziałem o niczym, te wszystkie kurewskie nauczycielki powiedziałyby wszystko o co sie je prosi wzamian za darmowego fiuta w cipie.

Zrobiłem sobie kawę i usiadłem na kanapę z pilotem i kubkiem ciemnego napoju w dłoniach. Odpaliłem losowy kanał,padło na 50 twarzy greya.. Byłem zmuszony to obejrzeć bo nic innego nie znalazłem w tym jebanym pudle.

Około godzinę później Nick do mnie dołączył, położył głowę na moim kroczu a ja gładziłem dłonią jego włosy.

-kocham cię. -wymamrotałem składając pocałunek na jego policzku.

-ja ciebie też - mruknął.

Przez resztę wieczoru leżeliśmy na kanapie wtuleni w siebie dopóki nie usunęliśmy w swoich objęciach.

Od autorki: to niestety jak na razie wszystko co udało mi się wymyślić.. Być może nastęony rozdział będzie dłuższy- Do zobaczenia moi drodzy

nauczyciel |Yaoi| 18+ |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz