3.První noc

21 2 0
                                    

Odpoledne proběhlo celkem v klidu, nedělali jsme nic extra, nechali nám celkem volno. Hráli jsme jenom jednu takovou seznamovací hru, dneska to bylo fakt hodně seznamovací. Chvilku po tom co jsme skončili jsme museli na večeři, šli jsme stejná skupinka jako na oběd.

Zatím všichni s kým jsme se bavili neveřili, že se s Aňou známe sotva od oběda. Jsme si strašně podobný až je to děsivý, občas se bojím, že by nás tady ta podobnost mohla rozdělit, tu myšlenku si, ale vždycky zakážu.

Když jsme dovečeřeli, měli jsme chvilku volno a v sedm jsme už měli být všichni u ohniště. Tam jsme si nejdřív povídali a pak zpívali písničky, kluci pořád chtěli aby zahráli 'bednu od whisky', tu si s náma zazpívali a pak zalezli.

S Aňou a Barčou jsme zůstali až do poslední písničky byl to Riptide, v tu dobu už tam byli jenom vedoucí a my s holkama leželi na zemi a koukali se na hvězdy. Dneska měli mít kluci hlídku, ale až večer a to my už byli ve stanech.

Nemohla jsem usnout, tak to mám pokaždé když spim nekde jinde než doma, první noc vzdycky strašně přemýšlím, ale pak už je to v pohodě.

Ráno když jsem se probudila jsem nevěděla co dělat. Hodinky mi ukazovali sotva půl šesté. Proč doma vstávám nejdřív v osm a tady ještě před šestou...

Chvilku jsem si četla, ale v té tmě to moc nešlo, pak jsem ještě chvilinku usnula. Když jsem slyšela že se Barča hýbe, koukla jsem na ni a už byla vzhůru. Povídali jsme si asi do sedmi. Chvilku po sedmé se ozvaly holky z vedlejšího stanu.
"Dobré ráno holky" řekla Aňa když přišla.
"Dobré ráno" řekli jsme s Barčou.

Chvilku jsme si povídali pak byl budíček a to znamenalo, že za chvilku bude rozcvička.

Prostě to nevyšloKde žijí příběhy. Začni objevovat