2.rész

24 2 0
                                    

Yoongipov:

Reggel mikor felébredtünk mindenki össze szedete mindenét majd mindannyian fel ültünk a lovainkra, jin is elém ültette a lányt majd vissza indultunk a faluba.
Már besötétedett mire be értünk Jin rendelőjébe aki 1-2 óra alatt ki vette a lövedéket a lány oldalából, be kötötte majd karomba fektette.b-Vidd magadhoz akkor és hagyd aludni. Nem maradhat a rendelőben mert észre vehetik. - azzal vissza is ment én meg el indultam az otthonomba. Mikor beértem lefektettem az ágyra, be takargattam majd el kezdtem meg tisztítani a fegyvereiket. Néha hátra pillantottak hogy mikor fog fel ébredni.

......

Már három napja vissza jöttünk a faluba de semmi, egyáltalán nem ébredt fel. Mikor Jint kérdeztem erről annyit mondott hogy fel fog ébredni csak időt kell adnunk neki. Mindennap meg vizsgálja, le ápolja a sebet és kicseréli a kötést. Már ötödik éjszakavan, ugyan úgy le ülök a székembe és élezem, megtöltöm, tisztogatom a fegyvereimet. Egyszercsak mozgolódást és nyüszörgést hallok. A lányra nézek aki el kezdett magáhoztérni. Mikor realizálta hogy nem a barlangban van ijedten ült fel majd rám nézett.
Láttam hogy ijedt és fél ezért mindent le tettem a kezemből és óvatosan közelebb mentem hozzá nehogy nagyon meg ijesszem de nem igazán sikerült. Hirtelen  fel ugrott és szaladt az ajtó felé, gyorsan el kaptam derekát és vissza húztam. Nem gondoltam volna hogy ilyen gyenge hogy egy könnyed rántástól össze esik a karomban és megint el veszíti az eszméletét.
-Hát ez nagyon jó-morogtam. Majd magamhoz ölelve ájult testét nyúltam térdei alá és ölembevéve vissza fektettem az ágyra, betakartam majd el mentem felkeresni Jint. Szerencsémre otthon volt.-Jin itthon vagy?-kopogtattam az ajtón.-igen, igen csak ne ordits. Miaz baj van a lánnyal?
-Hát magáhoztért de aztán megint el ájult.
-értem és  azt akarod hogy megnézzem. Ugye?
-igen azt.-mondtam -rendben menjünk.

....

-Szóvall semmi baja csak szimplán el ájult. Nem lessz baja majd fel kel.
-Értem.
-Szeretnél még valamit vagy csak ennyi?
-Nem ,Csak ennyi volt.
-Értem jó éjszakát.-
azzal el is ment. Egy sóhajjal ültem a székembe.-Hát veled meg fog gyülni a bajom.-beszéltem az eszméletlen lányhoz. Néztem őt egy ideig mejd el nyomott az álom.

......

Reggel arra ébredtem hogy próbál ki lopakodni mellettem. De mielött ki is ment volta el kaptam ezúttal a csuklóját és visszarántva megállítottam magamelött.
-Hová indultál?-
kérdeztem. Majd vissza csuktam az ajtót. Néztem őt nem szólalt meg csak próbált ki szabadulni az "erős" szoritásomból.
-Nem mehetsz innen ki...-
Mondtam majd magam után húzva őt le ültettem az ágyra oda húzztam a széket és elé ülve vártam hogy megszólaljon. Mind hiába, nem szólt egy szót sem.-Tudsz beszélni?-
Kérdeztem. Lehet hogy ez a baj. Bólintott de még mindig nem szólt egy árva szót sem. Sóhajtva egyet kezdtem monológom ba.

.....

-Érted? Szóval jó lenne ha mostmár hajlandó lennél beszélni....
Jó...,akkor csak a nevedet mondd meg.
-Hyori...-mondta halkan de úgy hogy meg is halljam. El mosolyodtam majd én is el árultam neki a nevemet.
-Min Yoongi vagyok. Yoongi nak szólíts.-mondtam. Láttam hogy az ajtót nézi és hogy bármely pillanatban fel ugrik és ki szalad az ajtón. Így be lakatoltam majd vissza fordulva gyönyörű csalódott szemeibe néztem.-Nem mehetsz ki. Meg ígyértem hogy vigyázok rád és nem szoktam ígéreteket meg szegni.
Maradj nyugton.-
Azzal kinyitottam az ajtót kimentem és gondosan vissza is csuktam hogy ki ne tudjon jönni. El mentem Jinért majd ő meg oldja.

Noss az van hogy egyszerre sok dolog volt a fejemben és nem tudom hogy mit gondoltok de ahhoz képest össze tudtam hozni.Ki dolgozom rendesen és úgy jobb lessz.Nincs át olvasva,a helyesírási hivák javítva lesznek.
Köcce ha olvasod
Puszaaa babák!♥️

a medvelány //Yoongi ff //(Szünetel)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz