Yoongi pov:
Szerencsétlenségemre Jint nem találtam otthon. Üzenetet hagyott nekem: hogy egy ideig nem tud visszajönni így oldjak meg mindent amit tudok egyedül: kezdve a vadászatok rendezgetésével, Hyori sérülésének ellátásával az apja segítésével és a többi. Nem mondom jól a nyakamba sózott mindent hirtelen egy darab papirral amit drága barátom egy aláírással és egy "igazán mulatságos" mosolygós arc rajzolásával zárt végül. Mindeggy is majd ha visszajött kikérdezen hogy mi volt ilyen fontos hogy hirtelen el kellett hagynia a falut nem foglalkozva azzal hogy nem kenyerem a polgár mesterrel való csevegés a rendfenntartókkal még el beszélgetek ugyanis az apám emberei de másokkal a társaimon és a szüleimen kívül nem nagyon szoktam beszélgetni. Más férfiakhoz képest én nem keresem a nők vagy bárkimás társaságát és egyáltalán nem vagyok hajlandó nők elött meg alázkodni majd várni hogy most kipenderít e vagy a nyakamba borul és idegesítően hangosan rikácsol hogy "én is nagyon szeretlek!". Na nem, nem vagyok a szerelemhíve... illetve már volt aki látásból tetszett de mindegyiknek csak egy élvezet voltam majd másnap közölték hogy "sajnálom de van valaki aki jobban tetszik ". Valóigaz nekem tökéletesen meg feleltek ezek a kis kalandok és nem is akartam sohasem senkitől többet...
A kis morfondírozás közben haza is értem. Még Hyori val is kezdenem kellene valamit hogy nehogy ki tudjon jönni a házból vagy valaki meg lássa mert az nem lenne jó ha aztgondolnák hogy boszorkányt hoztam a faluba. Ezekkel a gondolatokkal nyitottam ki a reteszt és léptem be kicsi de elég tágas kis otthonomba ahol megláttam a lányt az ablaknak támaszkodva a hátsókertet pásztázni. Aranyosnak látszott egy pillanatra ahogy néha megpróbálja feszegetni sikeltelenül de amint hátra nézett szeméből eltünt a csillogás és csak a világfelé vágyódást láttam mogyoróval összetéveszthetően szép szemeiben ahogy mögém pillant az ajtóra majd csalódottan vette tudomásul hogy bezártam aminek a kulcsát a nyakamba akasztottam.
Na akkor bírjuk szóra Hyorit.Szervusztok sütikék! Mint mondtam minél elöbb hozok ujj részt így akárhogyis de összehoztam nektek.Jó igaz rövid de nem akarom még befejezni az írását szóvall kettészedtem ezt a hosszabbra hogy is mondjam fantáziált? részt így amint tudom a másik felét is minél hamarabb ki bővítem és adom hozzá. A helyesírási hibákat kérlek nézzétek el azok is javítvalesznek Jóéjt SÜTIKÉK!
🍪😁✨❤️
ESTÁS LEYENDO
a medvelány //Yoongi ff //(Szünetel)
FanficEz a story a boszorkány hiedelem korán játszódik. Olvasd el ha érdekel.