Bánatos baleset

6 0 0
                                    

Egy ködös napon elindultam a munkába, de előtte betértem a kedvenc kávézómba. Ott találkoztam a Neverscar igazgatójával, épp iszogatta a reggeli kávéját. Már éppen indultam a pulthoz, hogy ki kérjem italom, de egyszer csak megbotlom egy a padlóból kiálló szöges fadarabka egyikében. (Rossz állapotban van a padló és leszögezték, de mindig vissza hajlik. Szóval útakadály.) Ordítottam fel azzal a mondattal hogy: EZ BÜNTETENDŐ !!! Keltem volna fel a frissen felmosott parkettáról, (ez is rá tesz egy lapáttal ) mikor hallom a reccsenést. AAAA a sípcsontom ! Ekkor végleg kivoltam már. A mai munkából sem lesz nagyon semmi csak utánanézegetés, és egy kis borogatással fűszerezve. :/ Ezt a napot már csak az tenné még rosszabbá, ha olyan súlyos lenne a törés hogy 2 hétig vagy akár több ideig, nem tudnék lábra állni. Mire a túlzott túlgondolás és a pánik végére értem meg is jött a mentős. Kikérdezett hogy mi történt, hogyan történt stb, mikor épp elkezdtem volna felelni kérdéseire, megszólal a Neverscar igazgatója. Mindketten döbbent fejjel hallgattuk hogy hogyan írja le szavakkal a szerencsétlen-ségemet, e kicsiny időtartam leforgása alatt. De olyan tűszál pontosan elmondta hogy még az én szám is tátva maradt. A mentős alig bírta követni. Mikor a helyszíni vizsgálathoz értünk, én teljesen kétségbe voltam esve. Egyszerűen nem tudtam hogyan feldolgozni azt hogy; mi lesz akkor ha nem tudok ezek után lábra állni. A mentős már kezdett nyugtatgatni, de nem nagyon sikerült neki. Éppen a végénél járt, amikor bejött az irodistám hogy hol vagyok már. Ekkor megszólalt a mentő, örömhírt közölt ! Nincs törés csak egy szalag húzódás és erős repedés a térd alatt, a sípcsont tetején. Örültem hogy az új ügyem nem kell halasztani, csak fásli kell..
                                         -Cabhel

 CAWhere stories live. Discover now