A titokzatos szekta

6 1 0
                                    

Múlthéten, Hétfőn bementem a Café trqe-be. Ott szereztem a sérülést melyből mára már kigyógyultam. - 2019 március 26 -

Írtam be a naplómba, ma reggel. Az elmúlt héten arra a következtetésre jutottam, az igazgató elmondása alapján hogy pár diák lefekvés előtt nincsen a szobájában. Dübörgéseket szokott hallani. Általában 3-at észlel, de mindig más hangsúlyban. Erről arra a következteztetésre jutott hogy több ember is vezeti és vagy/ használja ezeket a dobbantásokat. Már csak azt nem tudja hogy kik, hol és hova használják ezt.  Arra gyanakszik hogy köze lehet a Papel sziget halál eseteihez, ez a "szekta." Ezért kéri a segítségemet ez ügyben. Hiszen úgy is ezen nyomozok.
Azt hiszem valami rejtvényt kell megoldjak. Olyasmit mint ami az ujságokban szokott lenni.! Szerintem azzal kezdem hogy viszzamegyek az irodámba és utána nézek az iskola tervrajzának. Lehet egy titkos helyiség, van elrejtve amiről csak az alapító tud, és persze a diák-csoport kik beférkőztek oda. Amint beértem az irodámba el is kezdtem a nyugis kutatómunkát. Már épp olvastam egy cikket ami pont jól körbeírt mindent, amit az iskoláról tudni kell. Ekkor enyhe füstszagot éreztem, amikor folytattam volna az olvasást, erősebb lett, majd-hogynem fullasztó. Kétségbe esetten nyomtam meg az asztalom alatt lévő kis piros tűzjelző gombot.

                      -Cabhel

 CAWhere stories live. Discover now