*𝙔𝙤𝙪 𝙖𝙨 𝙖 𝙨𝙤𝙤𝙣 𝙩𝙤 𝙙𝙚𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙧𝙖𝙞𝙣𝙚𝙚 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙄-𝙡𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙩 2 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙢𝙚𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚*
• 𝗛𝗲𝗲𝘀𝗲𝘂𝗻𝗴
- 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗁𝗒 𝖺𝗍 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗍 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾.
- 𝖧𝖾 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝖽𝗏𝗂𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎.
- "𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘠/𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘐-𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘵 2 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘗𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘨𝘦𝘯𝘥𝘢𝘳𝘺 𝘵𝘳𝘢𝘪𝘯𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘐-𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘵 2."
- 𝖶𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗌𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗌𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗎𝖾𝗍.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗁𝖾𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖾 𝗌𝖾𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝖾𝗋𝖿𝗈𝗋𝗆.
- 𝖧𝖾 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗋𝗍𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗎𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖨-𝗅𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗍 2 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗇𝗀𝖾𝗇𝖾𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝗊𝗎𝗂𝗍𝖾 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝗅 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌𝗁𝗂𝗉.• 𝗝𝗮𝘆
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗍 𝖼𝗈𝗈𝗅 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝖿𝗋𝖾𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍.
- "𝘏𝘪! 𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵?"
- 𝖸𝗈𝗎 𝗉𝖺𝗌𝗌 𝗁𝗂𝗆 𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗌𝗁𝗒.
- 𝖫𝖺𝗍𝖾𝗋 𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐 𝗈𝖿𝖿'𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌.
- "𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘮𝘦𝘦𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦."
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝖽𝖺𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎.
- 𝖳𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝖺𝗐𝖺𝗒.• 𝗝𝗮𝗸𝗲
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗂𝖽𝖾𝗇𝗍.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗌𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗑𝗉𝖾𝗋𝗂𝖾𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗇 𝖨-𝗅𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗍 2.
- 𝖸𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖿𝗅𝗂𝗋𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗎𝗍 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗌𝗁𝗒 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗅𝗂𝗋𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄.
- "𝘠𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘪𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘰𝘯 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘦𝘯."
- 𝖭𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌𝗁𝗂𝗉.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗐𝖺𝗂𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝖽𝖺𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖾𝖻𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗂𝗀𝗀𝖾𝗌𝗍 𝖿𝖺𝗇𝖻𝗈𝗒.• 𝗦𝘂𝗻𝗴𝗵𝗼𝗼𝗻
- 𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗆𝖾𝗍 𝗂𝗇 𝖺𝗇 𝗏𝖺𝗋𝗂𝖾𝗍𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗐.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗌𝗁𝗒.
- "𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 𝘢𝘴 𝘮𝘦."
- 𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗃𝗈𝗄𝖾 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗇𝗀𝗋𝖺𝗍𝗎𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖾𝖻𝗎𝗍.
- 𝖤𝗇𝗀𝖾𝗇𝖾𝗌 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋.
- "𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘰 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺. 𝘠𝘰𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘰𝘳𝘮𝘦𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘦𝘭𝘭."
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝖾𝗍 𝗌𝗎𝗉𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗒 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝗂𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗁𝗂𝗆.• 𝗦𝘂𝗻𝗼𝗼
- 𝖶𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝖼𝗋𝗈𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝖺 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗁𝗈 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖼𝗎𝗍𝖾.
- 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇 𝗋𝖾𝖺𝗅 𝗅𝗂𝖿𝖾 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝖺 𝗍𝗂𝗄𝗍𝗈𝗄 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆. 𝖳𝗂𝗍𝗅𝖾 '𝖨'𝗆 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖼𝗎𝗍𝖾 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍?'.
- 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗒𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗁𝗈𝗐 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀.
- 𝖦𝗈𝗌𝗌𝗂𝗉 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗇𝖾𝗋𝗌.
- 𝖤𝗇𝗀𝖾𝗇𝖾𝗌 𝗅𝗂𝗍𝖾𝗋𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁 𝖺𝗍 𝗁𝗈𝗐 𝗌𝖺𝗌𝗌𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗎𝗇𝗇𝗒 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝗎𝗈 𝗂𝗌.
- "𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘢𝘣𝘰𝘳𝘢𝘵𝘦. 𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘤𝘶𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘰."• 𝗝𝘂𝗻𝗴𝘄𝗼𝗻
- "𝘜𝘮𝘮𝘮... 𝘩𝘪...."
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺 𝗌𝗁𝗒 𝖻𝖺𝖻𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝗂𝗆 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎.
- 𝖤𝖺𝖼𝗁 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝖾𝗒𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝖼𝗍 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝗁𝖺𝗋𝖽.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗉𝗂𝗇𝖼𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗉𝗈𝗄𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝗂𝗆𝗉𝗅𝖾𝗌.
- "𝘞𝘩𝘰 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘰 𝘣𝘢𝘥𝘭𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘐-𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘵 2?" 𝖳𝗁𝖾 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗏𝗂𝖾𝗐𝖾𝗋 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗌𝗁𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗂𝗍. "𝘐'𝘮 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳. 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵."
- 𝖧𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗈𝗇 𝖵𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆.
- 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗌𝗈 𝗆𝖺𝗇𝗒 𝖾𝗇𝗀𝖾𝗇𝖾𝗌 𝗃𝗈𝗂𝗇𝖾𝖽. 𝖳𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗁𝖺𝗈𝗍𝗂𝖼 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗇𝗀𝖾𝗇𝖾𝗌 𝗋𝖾𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗈𝗈.• 𝗡𝗶-𝗸𝗶
- "𝘚𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘦𝘯𝘨𝘦𝘯𝘦𝘴 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘢 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘣𝘢𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩?"
- 𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗋𝖾𝖼𝗈𝗋𝖽𝖾𝖽 𝖺 𝖽𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗏𝗂𝗋𝖺𝗅.
- 𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖽𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗈 '𝖧𝖾𝖺𝗋𝗍𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄 𝖠𝗇𝗇𝗂𝗏𝖾𝗋𝗌𝖺𝗋𝗒'.
- 𝖧𝗂𝗌 𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋𝗌 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗍𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝗍𝗁'𝗌 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈s
- "𝘠𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘥𝘢𝘯𝘤𝘦𝘳. 𝘉𝘶𝘵 𝘐'𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘶𝘯𝘣𝘦𝘢𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦."
- 𝖤𝗇𝗀𝖾𝗇𝖾𝗌 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗅𝗂𝗄𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗎𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗅𝗂𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎.
- 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇 𝖩𝖺𝗉𝖺𝗇𝖾𝗌𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝖺𝗅𝗄 𝗂𝗇 𝖤𝗇𝗀𝗅𝗂𝗌𝗁 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗍𝗈𝗉.
- 𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗐𝗈 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆𝗅𝗒 𝖽𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈 𝖻𝖺𝗍𝗍𝗅𝖾𝗌 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖺𝗋𝖾 𝗁𝗂𝗀𝗁𝗅𝗒 𝗏𝗂𝖾𝗐𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝗇𝗌.
YOU ARE READING
ENHYPEN IMAGINES
Fanfiction𝖩𝗎𝗌𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗍𝗅𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 <3 ❣︎ 𝗛𝗶𝗴𝗵𝗲𝘀𝘁 𝗥𝗮𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴𝘀 ❣︎ #74 - 𝖧𝖾𝖾𝗌𝖾𝗎𝗇𝗀 (220323) #46 - 𝖪𝗉𝗈𝗉𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼 (220323) #05 - 𝖲𝗈𝗎𝗍𝗁𝗄𝗈𝗋𝖾𝖺 (220323) #31 - 𝖪𝗉𝗈𝗉𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾𝗌 (220323) #99 - 𝖩𝖺𝗒 (28032...