𝔹𝕒𝕥𝕥𝕪
𝔸ℂℂ: 𝔹𝕒𝕥𝕞𝕒𝕟𝟛𝟘𝟘_𝟘𝟘_𝟘𝟘
𝕆𝕄𝔾𝔾𝔾𝔾 𝕀𝕂 𝕎𝔼 𝕁𝕌𝕊𝕋 𝕄𝔼𝕋 𝔹𝕌𝕋 𝕀 𝔽𝔼𝔼𝕃 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕀𝕍𝔼 𝕂ℕ𝕆𝕎ℕ 𝕌 𝕄𝕐 𝕎ℍ𝕆𝕃𝔼 𝕃𝕀𝔽𝔼. 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕀𝕋𝕊 𝕊𝕆 ℂℝ𝔸ℤ𝕐 𝕎𝔼 𝕄𝔼𝕋 𝕆ℕ ℙ𝕀ℕ𝕋𝔼ℝ𝔼𝕊𝕋. 𝕀 𝔽𝔼𝔼𝕃 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕎𝔼'𝕍𝔼 𝔹𝔼𝔼ℕ 𝔹𝔼𝕊𝕋𝕀𝔼𝕊 𝕊𝕀ℕℂ𝔼 𝔽𝕆ℝ𝔼𝕍𝔼ℝ 𝔸ℕ𝔻 ℂ𝕆𝕌ℕ𝕋 𝕌 𝔸𝕊 𝔸ℕ 𝕀ℝ𝕃 𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻𝔻𝔻. 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕌 𝕂ℕ𝕆𝕎 𝕊𝕄 𝕋ℍ𝕀ℕ𝔾𝕊 𝕆ℕ𝕃𝕐 𝕄𝕐 𝕀ℝ𝕃 𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻𝕊, 𝕌 𝔼𝕍𝔼ℕ 𝕂ℕ𝕆𝕎 𝕄𝕆ℝ𝔼 𝕋ℍ𝔸ℕ 𝕄𝕆𝕊𝕋 𝕆𝔽 𝕋ℍ𝔼𝕄!! 𝕃𝕆𝕃!! 𝕀 𝕋ℝ𝕌𝕊𝕋 𝕌 𝕊𝕄!!! 𝕆𝕌ℝ 𝔹𝕆ℕ𝔻 𝕀𝕊 𝔸ℕ 𝕀ℝℝ𝔼ℙ𝕃𝔸ℂ𝔼, 𝕌ℕ𝔹ℝ𝔼𝔸𝕂𝔸𝔹𝕃𝔼 𝕆ℕ𝔼!! 𝔸ℕ𝔻 𝕀𝕄 𝕊𝕆 𝔾ℝ𝔼𝔸𝕋𝔽𝕌𝕃 𝔽𝕆ℝ 𝕀𝕋!!!!!!!!!!!
𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝕁𝕌𝕊𝕋 𝕎𝔸ℕ𝕋 𝕌 𝕋𝕆 𝕂ℕ𝕆𝕎 𝕋ℍ𝕋 𝕌 ℝ 𝕊𝕆 𝕊𝕎𝔼𝔼𝕋, 𝕋ℍ𝕆𝕌𝔾ℍ𝕋𝔽𝕌𝕃, ℍ𝕀𝕃𝔸ℝ𝕀𝕆𝕌𝕊, 𝔸𝕄𝔸ℤ𝕀ℕ𝔾, ℂ𝕆𝕆𝕃, 𝕊𝕆 𝕊𝕃𝔸𝕐𝕐, 𝔸ℕ𝔻 𝕊𝕆 𝔸𝔼𝕊𝕋ℍ𝔼𝕋𝕀ℂℂℂ. 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕌ℝ 𝔹𝕀𝕆, 𝔻𝕀𝕊ℙ𝕃𝔸𝕐 ℕ𝔸𝕄𝔼, 𝕌𝕊𝔼ℝℕ𝔸𝕄𝔼, 𝔹𝕆𝕆𝕂 ℂ𝕆𝕍𝔼ℝ𝕊, 𝔸ℕ𝔻 ℝ𝔼𝔸𝔻𝕀ℕ𝔾 𝕃𝕀𝕊𝕋𝕊!! 𝔸ℕ𝔻 𝔻𝕆ℕ'𝕋 𝔼𝕍𝔼ℕ 𝔾𝔼𝕋 𝕄𝔼 𝕊𝕋𝔸ℝ𝕋𝔼𝔻 𝕆ℕ 𝕌ℝ 𝕎ℝ𝕀𝕋𝕋𝕀ℕ𝔾. 𝕃𝕀𝕂𝔼 ℍ𝕆𝕎 ℂ𝔸ℕ 𝕊𝕆𝕄𝔼𝕆ℕ𝔼 𝔹𝔼 𝕋ℍ𝕀𝕊 𝕋𝔸𝕃𝔼ℕ𝕋𝔼𝔻𝔻𝔻??? 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕌 𝕊ℍ𝕆𝕌𝕃𝔻 𝔹𝔼 𝔸ℕ 𝔸𝕌𝕋ℍ𝕆ℝℝℝ. 𝕆𝕄𝕃. 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕆𝔽ℂ 𝕌 𝔾𝕆𝕋 𝟞𝕆𝕂 ℝ𝔼𝔸𝔻𝕊 𝕆ℕ 𝕌ℝ 𝕂𝕆𝕋𝕃ℂ 𝕊𝕃𝔼𝔼ℙ𝕆𝕍𝔼ℝ 𝔹𝕆𝕆𝕂!!!!!!!!!!!!!
𝔸ℕ𝔻 𝕌 ℍ𝔸𝕍𝔼 ℕ𝕆 𝕀𝔻𝔼𝔸 ℍ𝕆𝕎 𝕄𝕌ℂℍ 𝕀 𝕊𝕄𝕀𝕃𝔼 𝔸ℕ𝔻 ℍ𝕆𝕎 𝕄𝕌ℂℍ 𝕄𝕐 𝔻𝔸𝕐 𝔹ℝ𝕀𝔾ℍ𝕋𝔼ℕ𝕊 𝕌ℙ 𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕀 𝕊𝔼𝔼 𝔸 ℕ𝕆𝕋𝕀𝔽𝕀ℂ𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ 𝔽ℝ𝕆𝕄 𝕌.
𝔸ℕ𝔻 ℍ𝕆𝕎 𝕋ℍ𝔼 ℍ𝔼ℂ𝕂 𝔻𝕆 𝕎𝔼 ℍ𝔸𝕍𝔼 𝕊𝕄 𝕀ℕ ℂ𝕆𝕄𝕄𝕆ℕ?? 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕊𝔸𝕄𝔼 𝕄𝕌𝕊𝕀ℂ 𝕋𝔸𝕊𝕋𝔼, 𝕊𝔸𝕄𝔼 ℍ𝔸𝕀ℝ ℂ𝕆𝕃𝕆ℝ, 𝕊𝔸𝕄𝔼 𝔸𝔾𝔼, 𝕊𝔸𝕄𝔼 ℤ𝕆𝔻𝕀𝔸ℂ 𝕊𝕀𝔾ℕ, ℂ𝕆𝕄𝕄𝕆ℕ 𝔽𝔸𝕍𝕆ℝ𝕀𝕋𝔼 𝔹𝕆𝕆𝕂𝕊, 𝔼𝕋ℂ..........
𝔸ℕ𝔻 𝕀 𝕃𝕆𝕍𝔼 𝕋𝔸𝕃𝕂𝕀ℕ𝔾/𝕍𝔼ℕ𝕋𝕀ℕ𝔾/ℝ𝔸ℕ𝕋𝕀ℕ𝔾 𝕋𝕆 𝕌, 𝔹𝔼ℂ𝔸𝕌𝕊𝔼 𝕀 𝕋ℝ𝕌𝕊𝕋 𝕌 𝕊𝕄 𝔸ℕ𝔻 𝕌ℝ 𝔸 ℝ𝕃𝕃𝕐 𝔾𝕆𝕆𝔻 𝕃𝕀𝕊𝕋𝔼ℕ𝔼ℝ. 𝔸ℕ𝔻 𝕌 𝔾𝕀𝕍𝔼 𝔾𝕆𝕆𝔻 𝔸𝔻𝕀𝕍ℂ𝔼𝔼. 𝔸ℕ𝔻 𝔸ℍℍℍℍℍℍℍℍℍℍℍ𝔻𝕊 𝕀𝕃𝕐𝕊𝕄𝕄 <𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛 𝕀 ℍ𝕆ℕ𝔼𝕊𝕋𝕃𝕐 𝔻𝕆ℕ'𝕋 𝔻𝔼𝕊𝔼ℝ𝕍𝔼 𝕋𝕆 𝔹𝔼 𝔹𝔼𝕊𝕋𝕋𝕋 𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻𝕊 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕌.
𝔸ℕ𝔻 𝕄𝔼𝔼𝕋𝕀ℕ𝔾 𝕌 ℍ𝔸𝕊 𝔹𝔼𝔼ℕ 𝕆ℕ𝔼 𝕆𝔽 𝕋ℍ𝔼 𝔹𝔼𝕊𝕋 𝔻𝔸𝕐𝕊 𝕆𝔽 𝕄𝕐 𝕃𝕀𝔽𝔼𝔼!!!!!!! 𝕀 𝕊𝕋𝕀𝕃𝕃 ℝ𝔼𝕄𝔼𝕄𝔹𝔼ℝ 𝕋ℍ𝔼 𝕎𝔸𝕐 𝕀 𝔽𝔼𝕃𝕋 𝕎ℍ𝔼ℕ 𝕀 𝔽𝕀ℝ𝕊𝕋 𝕊𝕋𝔸ℝ𝕋𝔼𝔻 𝕋𝔸𝕃𝕂𝕀ℕ𝔾 𝕋𝕆 𝕌. 𝕀 𝕎𝔸𝕊 𝕊𝕆 𝔼𝕏ℂ𝕀𝕋𝔼𝔻 𝕋𝕆 𝔹𝔼 𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻𝕊 𝕎𝕀𝕋ℍ 𝕊𝕆𝕄𝔼𝕆ℕ𝔼 𝕃𝕀𝕂𝔼 𝕌. 𝔸ℕ𝔻 ℍ𝔼ℝ𝔼 𝕀 𝔸𝕄. 𝕆ℕ𝔼 𝕆𝔽 𝕌ℝ 𝔹𝔼𝕊𝕋 𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻𝕊. 𝔸ℕ𝔻 𝕀 ℂ𝕆ℕ𝕊𝕀𝔻𝔼ℝ 𝕌 𝔸𝕊 𝕆ℕ𝔼 𝕆𝔽 𝕄𝕐 ℂ𝕃𝕆𝕊𝔼𝕊𝕋 𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻𝕊(ℕ𝕆𝕋 𝕆ℕ𝕃𝕐 𝕆ℕ 𝕎ℙ 𝔹𝕌𝕋 𝔸𝕃𝕊𝕆 𝔽ℝ𝕆𝕄 𝕄𝕐 𝕀ℝ𝕃 𝔽ℝ𝕀𝔼ℕ𝔻𝕊) 𝔸ℕ𝔻 𝕄𝕐 𝕊𝕀𝕊𝕋𝔼ℝ(𝕋𝕎𝕀ℕ 𝕊𝕀𝕊 𝕋ℍ𝕋 ℍ𝔸𝕊 𝕊𝕄 𝕀ℕ ℂ𝕆𝕄𝕄𝕆ℕ). 𝕀𝕃𝕐𝕊𝕄𝕄 <𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛𝟛
YOU ARE READING
𝔻𝔼𝕁𝔸 𝕍𝕌 || APPRECIATION BOOK
Nonfiksiin which i write abt all my friends and why i apreciate themm. <33333